رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

اسکان اضطراری ٣٣٣٨٨ نفر در کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان متأثر حوادث جوی در ٣١٢شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۸۸۴۰
اسکان اضطراری ٣٣٣٨٨ نفر در کشور

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی سلیمی در گفتگو با مهر با اشاره به انجام عملیات امدادرسانی در اثر حوادث جوی از ۴ تا ۹ فرودین ماه گفت: امدادگران هلال احمر به هموطنان ٣١٢شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی خدمات امدادی لازم را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت به ٦٩٠٤٢نفر امداد رسانی شده است، افزود: در این مدت به ٣٣٣٨٨ تن اسکان اضطراری داده شد و ۳۵ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳۰۴ نفر نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

سلیمی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در حوادث سیل اخیر آب جمع شده در ۴۲۱ واحد مسکونی را تخلیه و۲۲۲ خودرو نیز از برف رهایی سازی شد.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ۱۱۲۴ تیم امدادی شامل ۴ هزار ۳۸۳ امداد گر به کمک ۳۶۶ دستگاه موتورپمپ و لجن کش به هموطنان گرفتار شده در سیل و برف امداد رسانی کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت ١٥٣١دستگاه چادر، ١٣٧٨٣تخته پتو، ٤٢٥٠تخته موکت، ٨٧٥٠کیلوگرم نایلون، ٤٩٨٦بسته غذایی، ٢٨٩٦٦بطری آب معدنی، ٣٤٤٠٢قوطی کنسرو، ٣٧٦١٦قرص نان، ١٧٢کیلوگرم خرما، ١٥٩٠٥کیلوگرم برنج، ٣٧١٣کیلوگرم روغن، ٤٧٥٢کیلوگرم حبوبات، ٤٢٠٨کیلوگرم قند و شکر در اختیار هموطنان سیل زده و گرفتار در برف قرار گرفت.

سلیمی اضافه کرد: امدادرسانی در ١٢ استان آذربایجان غربی، لرستان، خوزستان، سمنان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، خراسان شمالی و فارس و گلستان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها