فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش در راستای امدادرسانی، اسکان و تخلیه آب از مناطق سیل‌زده استان گلستان را مهمترین برنامه سپاه عنوان کرد و گفت: گرگانرود باید 200 الی 300 متر لایروبی شود تا سرعت خروج آب افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۳۷
تلاش سپاه برای اسکان و تخلیه آب از مناطق سیل‌ زده گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هنوز کارهای زیادی باید انجام بگیرد متاسفانه رودخانه گرگانرود چندسالی لایروبی نشده و همین مسئله باعث کندی خروج آب شده است.

وی با بیان اینکه گرگانرود باید 200 الی 300 متر لایروبی شود، تصریح کرد: بیل مکانیکی در منطقه مستقر شده تا سرعت خروج آب افزایش پیدا کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امکانات لازم برای مناطق سیل‌زده ارسال شده است، افزود: بعید به نظر می‌رسد که ظرف چند روز آینده تخلیه آب انجام شود باید لایروبی مسیر رودخانه از قبل صورت می‌گرفت در این چند روز تخلیه کامل آب از منطقه سیل زده امکان‌پذیر نیست اما همه تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

جعفری با بیان اینکه منطقه سیل زده و آبگرفتگی گسترده است، گفت: بازدید هوایی از منطقه داشتیم، منطقه وسیع است، آبگرفتگی هم با توجه به وسعت منطقه گسترده است.

وی امدادرسانی، اسکان و تخلیه آب از منطقه مسکونی را از اولویت‌های مهم سپاه دانست و ابراز کرد: باید بسیج دستگاه‌ها همراه با کار کارشناسی برای تخلیه آب از منطقه سیل زده انجام بگیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید لایروبی گرگانرود در درازمدت انجام می‌گرفت زیرا کارهای ضرب العجلی جواب نمی‌دهد.

سرلشکر جعفری امروز به منظور بررسی نحوه امدادرسانی و امکانات مورد نیاز سیل زدگان همچنین برای کمک به زیرساخت ها و کمک به معیشت مردم وارد استان گلستان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها