فرمانده پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با پایان تعطیلات اداری-رسمی در جاده های این استان خبر داد و گفت: جاده های هراز و کندوان از بعدازظهر یکشنبه یک طرفه می شود.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۲۳
هراز و کندوان عصر امروز یک طرفه می شوند

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علیرضا قدمی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: از ساعت 14 امروز ، یکشنبه جاده کندوان از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت 12 امروز جاده هراز از رودهن به سمت آمل(محدوده آب اسک) به روی خودروها بسته و از ساعت 14 هم از محدوده آب اسک به سمت تهران مسیر یک طرفه می شود.

سرهنگ قدمی همچنین اعلام کرد که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه 4 فروردین ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران زمان پایان محدودیت های ترافیکی را ساعت 2 بامداد فردا دوشنبه اعلام کرد و گفت: در صورت تداوم ترافیک سنگین در جاده های مازندران احتمال دارد این محدودیت های ترافیکی ادامه یابد.

سرهنگ قدمی همچنین ترافیک فعلی در جاده های مازندران را نیمه سنگین و پرحجم توصیف کرد و افزود: با توجه به حجم بالای حضور مسافران در تعطیلات اخیر در این استان و نیز بارش برف در ارتفاعات، رانندگان با احتیاط در مسیرها رانندگی بکنند.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که هوای استان از امشب ابری همراه با بارندگی خواهد بود و از فردا شب با افزایش سامانه بارشی دراستات تا روز چهارشنبه درتمامی نقاط استان شاهد بارش باران خواهیم بود که این پدیده در محور های کوهستانی به صورت بارش برف همراه با کولاک خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها