یک کارشناس مذهبی گفت: تولید ملی و رونق اقتصادی با امید و نشاط گره خورده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۹۹
رونق اقتصادی در پرتو امید و نشاط

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو اقتصاد، حجت الاسلام آقاجانی در برنامه «اقتصاد به وقت بهار» رادیو اقتصاد افزود: انسان های مایوس نمی توانند اثر گذار باشند.

وی همچنین اظهارداشت: بطورکلی یاس، ناامیدی، شایعه پراکنی و مواردی ازاین دست نه دلالت عقلی و نه دلالت شرعی دارد.

این کارشناس مذهبی گفت: امید و نشاط پایه هر نوع حرکت مفیدی از جمله رونق اقتصادی و تولید است.

وی افزود: نکته کلیدی دیگر که در این رابطه بسیار مهم به نظر می رسد اینکه باید ارزش های فرهنگی کار را در جامعه تقویت کرد.

آقاجانی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی در مقابل کالاهای وارداتی بی کیفیت و غیر ضرور کمک حال بسیار موثری به تولیدکنندگان و فعالان عرصه کسب و کار کشور خواهد بود.

وی به رادیو اقتصاد گفت: بحث انصاف، کیفیت گرایی، نگاه دقیق سیاسی به عرصه های داخلی و بین الملل، داشتن رویکرد دانش بنیانی، علمی و حرفه نه نگاه روزنامه ای و وارداتی به مسائل اقتصادی و عرصه کسب و کار همه آحاد مردم و مسئولان را به سمت تلاش مضاعف در حوزه رونق اقتصادی و تولید سوق خواهد داد.

این کارشناس مذهبی افزود: برای روی پای خود ایستادن و برچیدن سفره تحریم ها و همینطور دور کردن کشور برای همیشه از تهدید، توهین وتحقیر غربی – اروپایی اینکه فرهنگ کار و تولید در جامعه بیش از گذشته تقویت شود.

برنامه «اقتصاد به وقت بهار» کاری از گروه اقتصاد و جامعه شبکه تخصصی رادیویی اقتصاد که از شنبه تا جمعه هر روز ساعت ۱۶ به مدت ۱۸۰ دقیقه به تهیه کنندگی «مهدی شادبهر و فرزانه صادقیان» با هدف تبیین شعار سال، انعکاس اخبار جاده و راه در ایام نوروز، انعکاس اخبار هواشناسی کشور، معرفی کتب منتخب اقتصادی و همچنین آیتم های متنوع به همراه موسیقی از استان های مختلف بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می توانند به سایت رادیو اقتصاد مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها