وقوع سیلاب و تخریب چند ساختمان در شرق استان گلستان دو کشته و چند مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۹۸۴۹۱
سیل در گلستان جان دو نفر را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی جمالی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان امروز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا ضمن تایید این خبر جزییات بیشتر را به فرصت مناسب تری و پس از رسیدگی به اوضاع سیل زدگان موکول کرد.

در همین پیوند سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان گفت: سیلاب باعث ریزش یک ساختمان در منطقه دوزین شهرستان مینودشت شد که بر اثر آن پدر و دو عضو یک خانواده در زیر آوار گرفتار شدند.

علیرضا کمال غریبی اظهار داشت: تا رسیدن نیروهای امداد و نجات و فراهم کردن مسیر دسترسی به افراد گرفتار یک کودک پنج ساله این خانواده در زیر آوار جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: پدر و عضو دیگر خانواده توسط نیروهای هلال احمر و فوریتهای پزشکی به نزدیکترین مرکز درمانی در مینودشت منتقل شدند.

وی اظهار داشت: یک کودک دیگر نیز بر اثر ریزش ساختمان ناشی از سیلاب در شهرستان کلاله جان باخت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان همچنین گفت: سه مادر باردار در روستاهای توابع شهرستان های آزادشهر و مراوه تپه که در پشت برف و ریزش کوه گرفتار شده بودند؛ با تلاش ماموران امدادی نجات یافته و فرزندان خود را نیز در سلامت به دنیا آوردند.

در زمان حاضر سیلاب در شرق گلستان فروکش کرده اما طغیان رودخانه و جریان آب به سمت شهرستانهای شمال غربی استان و بوِیژه آق قلا در حرکت است و همچنان تهدید محسوب می شود.

طی دو روز گذشته در برخی نقاط استان گلستان افزون بر 200 میلی متر باران و در مناطق کوهستانی تا یک متر برف باریده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها