سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح تاکید کرد که مبارزه با تروریسم در منطقه تا نابودی کامل آنان ادامه می یابد.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۸۳
مبارزه با تروریسم تا شکست کامل ادامه می یابد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، وی در پایان اجلاس سه جانبه در دمشق در یک کنفرانس مطبوعاتی با اعلام این مطلب افزود: 'مسیری را جمهوری اسلامی ایران در این ارتباط با برادران سوری و عراقی آغاز کرده ایم ، ادامه خواهیم داد'.

باقری در ادامه تاکید کرد که ارتباط جاده بین سوریه و عراق برای امور تجاری و زائران برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است .

سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری روز یکشنبه برای شرکت در اجلاس سه جانبه مبارزه با تروریسم بین ایران، سوریه و عراق وارد دمشق شد.

اجلاس سه جانبه رؤسای ستادکل نیرو‌های مسلح کشور‌های ایران، عراق و سوریه به صورت منظم به منظور بررسی راهکارهای مبارزه با تروریسم دوره ای برگزار می شود.

ارتقای همکاری‌های دفاعی و نظامی، مشورت و همفکری درباره مبارزه با تروریسم و ایجاد هماهنگی و هم افزایی سه کشور ایران، عراق و سوریه در تداوم مقابله با گروهک‌های تروریستی و همچنین بررسی و دستیابی به آخرین راهکار‌های ایجاد ثبات و تأمین امنیت منطقه از جمله اهداف سفر سرلشگر باقری به سوریه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها