کد خبر: ۱۱۹۸۱۲۱
مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

از آن جایی که بخش مهمی از خرید و فروش بلیط به اینترنت انتقال یافت و وبسایت­هایی نظیر پیک خورشید ، علی بابا ، مستر بلیط و سپهر 360 طراحی شدند خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را برای همه آسان کرده است.

با نزدیک شدن به ایام تعطیلات و تابستان بسیاری از سایت­ها و شرکت­ ها نظیر (علی بابا، مستر بلیط، سپهر360، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک) در ارائه بهترین امکانات باهم رقابت می­کنند.

ترانسفر رایگان تا فرودگاه

با تهیه بلیط از سایت پیک خورشید می‌توان از امکانات سفر رایگان تا فرودگاه بهره­مند شد.

از این رو مسافر پس از خرید بلیط شماره تلفن خود را در سایت وارد کند بنابراین پیک خورشید یک کد سفر رایگان اسنپ برای مسافر ارسال می­کند و مسافر می­تواند بدون نیاز به پرداخت هیچ مبلغی مسیر منزل تا فرودگاه را طی می­کند.

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

خرید بلیط­ هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل از اقدامات پیک خورشید برای مسافران است.

در سایت پیک خورشید سریع تر از سایت­های دیگر می­توان بلیط موردنظر خود را تهیه کرد.

به دلیل حمایت و همکاری پیک خورشید با شرکت­های هواپیمایی و آژانس­های مسافرتی در سراسر جهان موجب شده تا مسافران و مشتریان بصورت 24 ساعته بلیط پرواز، قطار یا اتوبوس، بلیط چارتر، بلیط برای پرواز خارجی و داخلی و رزرو هتل را بدون اضطراب و اتلاف وقت خریداری کرد.

در سایت پیک خورشید ارزان­تر از دیگر سایت­ها می­توان بلیط­های مورد نظر خود را پیدا کرد.

از دیگر امکانات پیک خورشید برای مسافران و کاربران خود ارائه اپلیکیشن موبایل پیک خورشید است.

ویژگی­های این اپلیکیشن:

ـ دسته­بندی اطلاعات براساس شهرها و کشورها

ـ فهرست بندی تورها و بلیط­های لحظه آخری داخلی و خارجی

ـ به روزرسانی لحظه­ای اطلاعات

ـ امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما

ـ امکان پرداخت آنلاین و اعتباری

ـ امکان ذخیره سازی و چاپ بلیط­های خریداری شده

چرا پیک خورشید؟

سایت پیک خورشید از قابلیت ها و امکاناتی برخوردار است که باعث جلب توجه مسافران می‌شود از قبیل:

ـ به روزرسانی قیمت بلیط هواپیما، قیمت بلیط قطار و اتوبوس، قیمت رزرو هتل و رزرو تور

ـ امکان پرداخت از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب

ـ پشتیبانی 24ساعته در هفت روز هفته

ـ امکان کنسل کردن اینترنتی بلیط

ـ امکان مقایسه قیمتی بلیط ها

ـ آسان بودن رزرو بلیط هواپیما

ـ ترانسفر رایگان تا فرودگاه

پیک خورشید می‌کوشد با بالاترین استانداردها، بهترین خدمات رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما ارزان و خدمات سفر را در سراسر نقاط ایران و جهان به مسافران خود ارائه دهد و تجربه لذت بخش سفر را تداعی می‌کند.

خرید بلیط هواپیما: ارزان، آسان و تنها با چندکلیک در کسری از ثانیه

در سال­های گذشته خرید بلیط یکی از دغدغه‌های اصلی افراد برای سفر به شمار می‌رفت که بسیار سخت و پر هزینه و توسط شرکت‌‌های هواپیمایی انجام می‌شد، ولی امروزه با طراحی و ایجاد سایت­هایی چون پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 این عملیات را بسیار آسان کرده است. پیک خورشید به دلیل اینکه به نهصد ایرلاین در هفتاد کشور دسترسی دارد به راحتی می­توان بلیط هواپیما، بلیط چارتر را خریداری کرده و پرداخت آن را به صورت آنلاین و اعتباری انجام داد.

از دیگر قابلیت های سامانه رزرواسیون آنلاین پیک خورشید امکان خرید بلیط و رزرو هتل بطور همزمان است که به منظور ارائه خدمات مناسب سفر فراهم شده است.

رزرو قطعی بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

در سایت پیک خورشید می‌توان رزرو بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس خود را بدون اتلاف وقت و هزینه زیاد انجام داد.

خرید بلیط در سایت پیک خورشید بسیار آسان است به گونه­ای که ابتدا باید مقصد خود را تعیین کرد، پس از آن سامانه با جستجوی بلیط فهرست بلیط‌ها را به ترتیب قیمتی نمایش می‌دهد و امکان مقایسه را برای مسافر به وجود می­آورد و می­توان براساس قیمت بلیط، نوع ایرلاین و تاریخ پرواز بلیط خود را خریداری کرده و سپس پرداخت آن را انجام داد. بنابراین بلیط هواپیما بطور آنلاین رزرو می‌شود.

رتبه­بندی قیمت بلیط هواپیما

یکی دیگر از خدماتی که سامانه فروش بلیط هواپیما پیک خورشید در اختیار مسافران و مشتریان قرار می‌دهد این است که با سفر دو یا چند مقصدی قیمت بلیط هواپیما کاهش می‌یابد. از این رو دسترسی به پروازهای داخلی و خارجی قیمت مناسی افزایش می‌یابد.

این روش بهصورتی است که باید مبدا و مقصد خود را مشخص کرده تا سامانه فهرست بلیط ها را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین نشان دهد به طوری که ارزان‌ترین بلیط در ابتدای لیست قرارگیرد و هر چه به انتهای لیست نزدیک شوید پروازهای گران‌تر با امکانات بیشتر را مشاهده کرد.

بلیط هواپیما لحظه آخری

می‌توان آخرین وضعیت قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری را در سایت پیک خورشید مشاهده کرد. زیرا سایت پیک خورشید قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری را جدیدتر و به روزتر از سایر شرکت‌ها مانند الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362)، سامتیک، تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک قیمت بلیط لحظه آخری ارائه می‌دهد زیرا با شرکت‌های هوایی بزرگ قراردادهایی دارد.

برای مطلع شدن از اخبار و اطلاعات پروازهای ارزان قیمت و چارتری می‌توان در سامانه اخبارنامه پیک خورشید ثبت­نام کرد و با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل به طور روزانه برای شخص ارسال می‌شود.

امکانات سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما پیک خورشید:

- خرید بلیط داخلی به سراسر نقاط ایران: مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و ...

- خرید بلیط خارجی به تمام کشورها مانند: بلیط استانبول، آنکارا، آنتالیا، دبی، بانکوک، پکن، ونکوور و ...

ـ ارائه بلیط پرواز داخلی و تیکت (Ticket) خارجی و امکان خرید بلیط ارزان قیمت.

ـ امکان خرید بلیط پرواز از 900 ایرلاین گوناگون مانند: هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، ایر فرانس، هواپیمایی کی ال ام

ـ امکان خرید سرویس ها در کنار خرید بلیط از قبیل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی.

همکاری و رونق اقتصادی آژانس­های مسافرتی

شرکت بزرگ پیک خورشید در راستای بهبود و بالا بردن معیارها در سراسر ایران و در زمینه فروش آنلاین، اقدام به حمایت از شرکت­های مسافرتی و گردشگری معتبر و به نام کرده است.

در حال حاضر بیش از ششصد آژانس در تهران و یک هزار آژانس خدمات مسافرتی در بعضی شهرستان­ها از کارمندان ماهر و حرفه­ای این مجموعه هستند و بطور آنلاین از سرویس‌ها و خدمات گسترده آن استفاده می‌کنند. بیشتر شرکت­ها هنوز از روش­های قدیمی برای ثبت قرارداد، رزرواسیون هتل و انجام امور حسابرسی استفاده می­کنند ولی پیک خورشید با ارائه سایت رزرواسیون آنلاین به سوی جلب رضایت مسافران گام برداشته است.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

1ـ جستجوی بلیط هواپیما

مسافر ابتدا باید در قسمت جستجو ، نوع بلیط هواپیمای خود را تعیین کند، پس از آن در فرم جستجو، اطلاعات مسافر یعنی مبدا و مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران را وارد کند و سپس روی دکمه جستجو کلیک کند.

2ـ انتخاب و رزرو بلیط هواپیما

مسافر با مقایسه و بررسی بلیط­های موجود مناسبترین بلیط را از نظر قیمت و تاریخ انتخاب می­کند.

3ـ دریافت بلیط در لحظه

بعد از تکمیل فرم و انتخاب بلیط و پرداخت غیرحضوری آن بلافاصله بلیط به ایمیل ارسال می­شود.

خرید بلیط­ خارجی و داخلی

پیک خورشید سعی می کند مثل علی بابا و مستر بلیط یا بهتر از دیگر شرکت­ها، بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات را برای سفر رویایی و خاطره انگیز به وجود آورد.

تیم کارآمد پیک خورشید با طراحی بزرگترین و معتبرترین سامانه رزرواسیون آنلاین، علاوه بر دسترسی به نهصد ایرلاین داخلی و خارجی، امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما برای هزاران پرواز داخلی و خارجی ارائه کرده است.

قیمت بلیط هواپیما چارتر

در آژانس هوایی اینترنتی پیک خورشید به وسیله خرید بلیط هواپیما سیستمی ارزان قیمت هم می­توان بلیط چارتر خریداری کرد. بلیط استانبول، بلیط آنتالیا، بلیط کوش آداسی، بلیط آنکارا، بلیط دبی، بلیط پکن، بلیط شانگهای، بلیط کوالالامپور، بلیط بانکوک، بلیط مسکو و ... در سیستم بلیط چارتر پیک خورشید ارائه شده­اند.

در هرکجا که باشید در هر لحظه و هر زمان و بطور 24 ساعته می­توان از خدمات پیک خورشید از قبیل بلیط ارزان، بلیط چارتر، بلیط لحظه آخری، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری بهره­مند شد و همچنین بلیط موردنظر خود را پیدا و رزرو کرد.

شرکت هواپیمایی پیک خورشید با بزرگترین سایت، قدرتمندترین و فعال­ترین مجموعه و کارمندان هنوز سعی می­کند بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما را ارائه دهد و با کمک کارمندان و ناظران به هدف خود نزدیک شود.

پیگیری و رفع سریع مشکلات و ارتباط صمیمی با مشتری از اولویت­ها و مزیت­های پیک خورشید است.

پیک خورشید از اینکه در مقابل شرکت­هایی مانند الی گشت، سپهر360، مستر بلیط و علی بابا قرار گیرد ترسی ندارد زیرا معتقد است ارائه بهترین امکانات و سرویس­ها به مشتریان و مسافران می­تواند جایگاه شرکت­های کارآمد را در عرصه فروش آنلاین بلیط هواپیما بهبود بخشد و پیک خورشید به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت مسافرتی شناخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها