فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: ۶ نفر از عاملان نزاع و تیراندازی غیرمجاز که عصر روز گذشته در بخش تشان بهبهان رخ داده بود طی عملیات پلیسی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۲۰
دستگیری عاملان تیراندازی و نزاع بین طایفه‌ای در بهبهان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، سرهنگ رضا پاپی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری به صورت مسلحانه در بخش تشان این شهرستان، بلافاصله نیروهای پلیس به محل اعزام شده و ضمن مهار درگیری, تحقیقات لازم پیرامون آن نزاع را به عمل آوردند.‌

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد عده‌ای از اهالی دو روستا به دلیل اختلافات ملکی اقدام به منازعه و تیراندازی کرده که در اثر آن 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با اقدام به‌موقع پلیس ضمن مهار نزاع 6 نفر از عاملین نزاع دستگیر شده است تصریح کرد: دستگیری سایر منازعین با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار است‌.

سرهنگ پاپی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان سریعا با تشکیل جلسه شورای تامین تمهیدات لازم را اتخاذ کرد، تصریح کرد: با دعوت از بزرگان و ریش سفیدان هر دو طرف منازعه و ارشاد آنان به خویشتن‌داری و تبعیت از قانون از ادامه نزاع پیشگیری کرده و با گشت زنی مستمر و استقرار نیروهای انتظامی در بخش تشان توانسته‌ایم نظم و امنیت را به منطقه برگردانیم و هم اینک آرامش در بخش تشان حاکم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها