رئیس پلیس راه گیلان گفت: محدودیت ترافیکی در جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در تعطیلات نوروزی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۰۱
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با توجه به افزایش حجم ورود مسافران و گردشگران به گیلان و کاهش بار ترافیکی محدودیت ترافیکی در جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در تعطیلات نوروزی اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد وسایل باربری سنگین به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت ۷ تا ۲۴، بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند و همچنین ۹، ۱۵ و ۱۶ فروردین ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده آستارا – اردبیل خبرداد و گفت: تردد تریلر و کامیون‌ها به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ بیست و هشتم اسفند و ۱۱ فروردین و از ساعت ۷ تا ۲۴ بیست و نهم اسفند، ۴، ۹، ۱۵ و ۱۶ فروردین در این جاده ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور افزود: در روز‌های اجرای طرح نوروزی پلیس راه، تردد موتورسیکلت در آزاد راه‌ها و بزرگ راه‌ها ممنوع است.

وی گفت:همچنین تردد انواع تریلر و کامیونت نیز در ۱۳ فروردین در همه جاده‌های برون شهری کشور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: حمل و نقل محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دارد در همه راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح، شنبه ۲۵ اسفند تا ۷ صبح ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۸ فروردین تا ۷ صبح یکشنبه ۱۸ فروردین ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور افزود: در تاریخ ۵، ۶ و ۷ فروردین فقط برای محموله‌های ترافیکی دارای ضرورت ملی بر اساس تشخیص مراجع صادر کننده مجوز حمل صادر می‌شود.

وی گفت:صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: ورود و تردد خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی در شهر‌ها از ساعت ۷ صبح شنبه ۲۵ اسفند تا ساعت ۷ صبح دوشنبه ۵ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۸ فروردین تا ۷ صبح ۱۸ فروردین ممنوع است ضمن اینکه این خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی فقط در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعت شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.
سرهنگ حسین محمدپور گفت: علاوه بر این در مواقع پیش بینی نشده در صورت نیاز برای کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه بصورت مقطعی و منطقه‌ای محدویت ترافیکی اتخاذ خواهد شد.

وی از اجرای طرح نوروزی پلیس راه همزمان با سراسر کشور در جاده‌های استان خبر داد و افزود:طرح نوروزی پلیس راه با همکاری ۴۵۰ پلیس در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس و با هدف کنترل ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی سفر‌ها در همه محور‌های مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه پیدا دارد.

رئیس پلیس راه استان گیلان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها