نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی ناکام سازی دشمن بوده و ظرفیت های بی شمار کشور این قابلیت را برای مسئولان و مردم فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۵۳
ناکام سازی دشمن راهبرد ایران در جنگ اقتصادی است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، امیر دریابان علی شمخانی در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دست کمی از جنگ نظامی ندارد بلکه از پیچیدگی بیشتری هم برخوردار است، افزود: تصرف قلوب مردم، تضعیف معیشت و ایجاد شکاف بین ملت و دولت از اهداف جنگ اقتصادی دشمن به شمار می رود.

وی، اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را فساد ذکر کرد و اظهار داشت: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت های جدی نظام است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: همراهی با مردم بطوری که آنان احساس کنند ما خادم واقعی مردم هستیم باید همواره دغدغه ما باشد.

شمخانی اضافه کرد: این همان کاری است که شهید باکری در دوران مسوولیتش در شهرداری ارومیه کرد و در دفاع مقدس با خط شکنی و شهادتش به شایستگی انجام داد.

وی خطاب به مسوولان این استان مرزی نیز افزود: عملکرد مثبت اقتصادی آذربایجان غربی به ویژه در بخش صادرات نشان می دهد که اگر اراده و برنامه داشته باشید، قادرید بر مشکلات فائق شوید و پیشرفت و تعالی استانتان را رقم بزنید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: باید با تمرکز بر افزایش تاب آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال 98 را به سرآغاز مایوس سازی ترامپ و انتهای سال 98 را به شکست وی و سیاست های ضد بشری اش تبدیل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها