کارشناس سازمان هواشناسی:

سامانه بارشی تا جمعه در کشور فعال است

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی از فردا (23 اسفند) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که ابتدا بخش‌هایی از غرب و شمال غرب را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۷۰
آسمان ایران پنجشنبه بارانی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما را خواهیم داشت اما فردا سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که شمال غرب، غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب را در برخواهد گرفت.

فریبا گودرزی افزود: بارش‌ها در جنوب به کشور به شکل رگبار و رعد و برق است و در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی اظهار داشت: فردا افزایش سرعت بادهای جنوبی را خواهیم داشت که در جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب کشور احتمال گرد و خاک وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: جمعه با حرکت این سامانه به سمت شرق علاوه بر مناطق یاد شده به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و به صورت پراکنده‌تر سواحل غربی دریای خزر و شمال شرق را در بر می‌گیرد و در این مناطق بارندگی خواهیم داشت.

به گفته وی، از فردا آب‌های خلیج فارس مواج می‌شود.

جمعه بارانی در پایتخت

گودرزی افزود: هوای تهران امروز صاف همراه با غبار محلی است، در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی شده است، کمینه دمای امروز پایتخت 7 درجه بالای صفر و بیشینه دمای امروز به 18 درجه بالای صفر خواهد رسید، جمعه نیز شرایط برای بارندگی در تهران فراهم می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با دمای منفی 9 و شهرکرد منفی 8 سردترین و راسک در استان سیستان و بلوچستان با دمای 27 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها