سخنگوی وزارت امور خارجه حمله متجاوزان ائتلاف سعودی به استان حجه یمن را محکوم کرد و گفت:مدعیان دروغین حقوق بشر نه تنها در برابر کشتار روزانه زنان و کودکان در یمن سکوت می کنند بلکه با فروش تسلیحات به متجاوزین در این جنایات شریک اند.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۲۳
مدعیان دروغین حقوق بشر در جنایات متجاوزین سعودی شریک اند

به گزارش جام جم آنلاین از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،«بهرام قاسمی» حمله جنگنده های متجاوز ائتلاف سعودی به شهروندان یمنی در«طلان» در بخش کشر‌ در استان حجه که در نتیجه آن حداقل 20 زن و کودک یمنی به شهادت رسیدند را متجاوزین را شدیداً محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از سکوت سازمان ها و محافل حقوق بشری در قبال جنایات جنگی و ضدبشری متجاوزین به یمن، اظهار داشت: زنان و کودکان بی گناه و بی پناه یمنی که پس از سال ها تحمل قحطی و آثار فاجعه انسانی ایجاد شده در این کشور، هر روز با بیرحمانه ترین شکل ممکن، قربانی تسلیحات اهدایی و فروخته شده برخی کشورهای غربی به متجاوزین هستند، تا زنده اند صدای مظلومیت شان شنیده نمی شود اما آنان با مرگ مظلومانه خود سند شرمساری مدعیان دروغین حقوق بشر را برای همیشه تاریخ امضا می کنند.

قاسمی افزود: مدعیانی حقوق بشر نه تنها در برابر کشتار روزانه زنان و کودکان در یمن سکوت می کنند بلکه با فروش تسلیحات به متجاوزین، در این جنایات شریک اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها