کد خبر: ۱۱۹۶۲۶۲
خرید آپارتمان زیر ۱۰۰ میلیون تومان در دیوار

بررسی شهر پرند

گاهی شلوغی، آلودگی و قیمت سرسام‌آور خرید یا اجاره‌ی ملک در تهران، ساکنان را کلافه می‌کند. این افراد دوست دارند جایی نزدیک پایتخت باشند، اما از مشکلات کلان شهر تهران دور بمانند. سکونت در شهرهای اطراف مانند شهر جدید پرند می‌تواند یک راه حل باشد.

این شهر ۶ فازی حدود ۳۵ کیلومتری جنوب غربی تهران در مسیر تهران به ساوه قرار دارد. پرند یکی از توابع شهرستان رباط کریم محسوب می‌شود. چند سال قبل قرار شد بخش اداری دولت به این شهر منتقل شود، اما باید منتظر تکمیل امکانات محلی و زیر ساخت‌ها بود. از مجموع ۶ فاز شهر پرند، سه تای آنها شخصی‌ساز و سه تای دیگر دولتی ساز هستند. ساکنان معتقدند که واحدهای دولتی ساز که مسکن مهر نیز در آنها است، کیفیت و قیمت پایین‌تری نسبت به سه فاز شخصی‌ساز دارند.

داشته و نداشته‌های شهر پرند

ساخت بیمارستان ۳۳۰ تخت‌خوابی فوق تخصصی، مترو پرند، دریاچه مصنوعی، سینمای روبسته و روباز، مراکزخرید، سالن‌های ورزشی پارک جنگلی، هتل و... از برنامه‌های اجرا شده یا در دست اجرا در شهر پرند هستند. این امکانات برای کسانی که قصد خرید خانه در پرند را دارند یا آنهایی که قبلا در آن ساکن شده‌اند نوید بخش خوبی است.

واقعیت این است که در حال حاضر از طرفی شهر پرند را نمی‌توان یک شهر کامل و بدون عیب و نقص دانست،‌ اما از طرفی هم نمی‌توان مزایایی مانند آنچه در ابتدا ذکر شد، بعلاوه‌ی دسترسی راحت به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، قطار بین شهری تهران، دارا بودن بزرگترین پیست کارتینگ تهران و ... را را نادیده گرفت. برای دسترسی راحت‌تر از تهران به پرند و بلعکس خطوط تاکسی و اتوبوس در نظر گرفته شده است.

قیمت خرید و فروش ملک در پرند

همان‌طور که گفتیم پرند ۶ فاز دارد و بسته به فازی که قصد سکونت در آن را دارید قیمت‌ها تفاوت می‌کنند. به طور کلی پرند یکی از اقتصادی‌ترین محله‌های تهران است که آپارتمان‌های تقریبا نوساز و بسیار ارزانی نسبت به پایتخت دارد. علاوه بر این بیشتر آپارتمان‌های شهر پرند وام خرید دارند، اگر بودجه‌ی شما برای خرید آپارتمان در پرند کافی نبود می‌توانید از این وام‌های مدت‌دار نیز استفاده کنید.

در میان آگهی‌های سایت دیوار خواهید دید که حتی با زیر ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد نیز می‌توانید در پرند صاحب خانه شوید. برای مثال یک آپارتمان نوساز در فاز کیسون با متراژ ۷۰ متر را می‌توانید با ۸۰ میلیون تومان نقد خریداری کنید، ‌این واحد ۴۰ میلیون تومان نیز وام مسکن دارد. در آگهی دیگری قید شده است که یک آپارتمان ۹۰ متری ۲ خوابه با انباری و پارکینگ در فاز ۳ شهر پرند به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اجاره نشینی در پرند

قیمت اجاره‌ی آپارتمان در پرند برای زوج‌هایی که تازه زندگی مشترک را شروع کردند، دانشجویان و سالمندانی که دنبال یک محله‌ی آرام برای زندگی هستند، بسیار مقرون به صرفه‌تر از سکونت در شهر تهران است. می‌توانید با پرداخت حدود ۳۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه و اجاره‌ی حدود ۳۰۰ هزار تومان یک واحد آپارتمان ۲ خوابه، ۸۷ متری، دارای انباری و آسانسور و پارکینگ کلید نخورده در فاز ۴ شهر پرند اجاره کنید. در هنگام اجاره دقت کنید که امکانات ساختمان راه‌اندازی شده باشند.

برای مثال در برخی آگهی‌ها قید شده که آپارتمان آسانسور دارد، اما ممکن است آسانسور آن راه اندازی نشده باشد. همچنین اگر ماشین شخصی دارید از دارا بودن پارکینگ مطمئن شوید، معمولا به دلیل نوساز بودن آپارتمان‌ها تمام واحد‌های آن پر نشده‌اند و خلوتی محله ممکن است باعث سو استفاده‌ی افراد سودجو شود.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها