رئیس سازمان برنامه و بودجه:

رئیس جمهور آمریکا یک روان پریش است

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه امروز یک مرد روان پریش یعنی رئیس دولت رژیم آمریکا به دنبال دشمنی با ایران است، گفت: او باید بداند که در این 40 سال جمهوری اسلامی بسیاری از قدرتمندان را به زانو درآورده است در صورتی که آنها هرچه به دستشان آمد نتوانستند کاری بکنند.
کد خبر: ۱۱۹۶۲۱۶
رئیس جمهور آمریکا یک روان پریش است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان خدابنده و در مراسم برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا افتخار بزرگی است که امروز نصیب بنده شده است، البته این سفر بنده تنها سفرم به زنجان نبوده و در جریان سفرهای استانی خود در آینده نزدیک بار دیگر به زنجان سفر خواهم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تشریح شکل‌گیری مکاتب مختلف در جهان و از سوی جوامع مختلف بیان کرد: نازیسم، فاشیسم، لیبراسیم سه مکتب شکل گرفته در جهان از سوی کشورهای مختلف به رهبری افراد متعدد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در جریان اختلافات بین این مکاتب و تفکرات و رخداد جنگ جهانی اول افزود: در طول تاریخ کودتاهای مختلفی با یارگیری جریان‌های مختلف شکل گرفت.

نوبخت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در دورانی متولد شد که دنیا دو قطبی شده بود و یک مرجع دینی فریاد کشید که هیچ کدام از این تفکرات رسمیت ندارند و حکومتی را معرفی کرد که طبق معیارهای اسلامی اداره شود، اضافه کرد: این انقلاب با همراهی مردم پیروز شد اما دشمن همواره به دنبال این بوده است که نظام جمهوری اسلامی را که برخلاف غرب و شرق شکل گرفت را براندازند و به آن ضربه بزنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه به برخی از مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: شرمنده شدم از اینکه استاندار بیاید اینجا درباره خوراک دام و گوشت و مرغ صحبت کند، ای لعنت خداوند بر شما باد که 40 سال این ملت را برای اینکه انتخاب درست کردند، تحت فشار قرار دادید.

وی با اشاره به اینکه امروز یک مرد روان پریش یعنی رئیس دولت رژیم آمریکا به دنبال دشمنی با ایران است، تصریح کرد: او باید بداند که در این 40 سال جمهوری اسلامی بسیاری از قدرتمندان را به زانو درآورده است در صورتی که آنها هرچه به دستشان آمد نتوانستند کاری بکنند.

نوبخت با بیان اینکه حصول این شرایط قطعا سختی‌هایی را برای کشور نیز داشته است و ما سختی می‌کشیم وقتی مشایعت پیکران پاک شهدا را توسط فرزندان و همسران آنها می‌بینیم، اضافه کرد: اما امروز جهاد فرقی نکرده و هنوز هم ما در جنگ با دشمن هستیم یعنی اگر روزی فرماندهان ما در عرصه نبرد با دشمن بودند امروز نیز همان جنگ است و در سنگری دیگر در مبارزه با دشمن قرار داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه امروز ما وظیفه داریم که نسبت به آرمان شهدا تردید نکنیم، گفت: آرمان همه شهدا بقای نظام و انقلاب و پایداری آن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها