نگاهی به فرماندهی «حاج قاسم» از زاویه ای متفاوت

ویژگی های خاص سرلشکری که هنوز در میدان جنگ است

نام سردار قاسم سلیمانی در ویرایش جدید از دهمین گزارش سالانه مجله فارن پایسی درباره معرفی متفکران برتر جهانی در عرصه‌های مختلف، به عنوان یکی از متفکران عرصه دفاعی-امنیتی به چسم می‌خورد. فارن پایسی این ویرایش را ویرایش ویژه آن گزارش معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۵۷
نام سردار سلیمانی در فهرست ۱۰ متفکر برتر عرصه دفاعی-امنیتی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، این مجله با قرار دادن نام سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در فهرست ۱۰ نفره از متفکران سراسر جهان در عرصه دفاعی-امنیتی درباره وی نوشت: قاسم سلیمانی به مدت دو دهه است که تلاش‌های نظامی ایران را هدایت می‌کند اما نقش او هیچ‌گاه بزرگ‌تر از امروز نبوده است.

این مجله با بیان این که «اثر انگشت سردار سلیمانی» در تمامی جاهایی که ایران در آن‌ها فعالیت می‌کند، «از یمن، عراق تا سوریه»، به چشم می‌خورد، افزوده است که وی همچنین به نمود جمعی پاسخ ایران به تهدیدهای دونالد ترامپ تبدیل شده است.

فارن پالسی به هشدار سردار قاسم سلیمانی به ترامپ در جولای ۲۰۱۸ اشاره کرده و به نقل از وی نوشت: «ما نزدیک به شما هستیم، جایی که تصورش را هم نمی‌توانید بکنید؛ ما آماده هستیم».

در این لیست به غیر از سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اورسولا ون در لین وزیر دفاع آلمان، اولگا سانچز کوردرو وزیر امور داخلی مکزیک، ایبی احمد نخست‌وزیر اتیوپی، گوئن شات ول رئیس و مدیر ارشد عملیاتی شرکت هوافضای اسپیس ایکس، الکس کارپ مدیر اجرایی و از بنیانگذاران شرکت فناوری پالانتیر، الیوت هیگینز روزنامه نگار و بنیانگذار سایت بلینگکات، ولادیسلاو سورکوف معاون ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، شیخ حسینه نخست وزیر بنگلادش، سوسیی پوجیاستوتی وزیر ناوگان دریایی و شیلات اندونزی به عنوان ۱۰ متفکر بزرگ دفاعی - امنیتی معرفی شده‌اند.

پیش از این در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۹۷، فارن پالسی با انتشار نسخه اولیه این گزارش سالانه برای اولین بار نام سردار قاسم سلیمانی را در فهرست متفکران برتر عرصه دفاعی-امنیتی قرار داد. در نسخه جدید این فهرست بدون تغییر باقی مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها