دوازدهمین نسل تویوتا کرولا هم‌اکنون در دسترس بوده و نسخه‌ی تمام فول آن به همراه تمامی آپشن های در دسترس 32530 دلار قیمت دارد. این مبلغ شامل 930 دلار هزینه‌های تحویل هم هست البته باید قیمت این قیمت کمی تحریف شده چراکه بخش اعظم قیمت کل خودرو به وسایل جانبی نصب شده توسط نمایندگی‌ها تعلق دارد. قیمت این سدان محبوب بدون قطعات اضافی برابر با 28940 دلار خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۵۳۴۹
آشنایی با گران‌ترین مدل تویوتا کرولا 2020 (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، تویوتا کرولا 2020 قیمت پایه‌ی 20430 دلاری برای تریم پایه L داشته اما همین مدل‌های پایه نیز با تکنولوژی‌های کمک‌راننده‌ای همچون هشدار پیشگیری از برخورد با ترمز خودکار، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و نوربالای خودکار عرضه می‌شوند.

این نسخه صفحه لمسی 7 اینچی داشته اما دیگر تریم ها از صفحه‌نمایش 8 اینچی سود می‌برند.

مدل XSE فول ترین نسخه‌ کرولا 2020 بوده و قیمت پایه‌ 25450 دلاری دارد. این خودرو به همراه تریم SE از پیشرانه‌ 4 سیلندر 2 لیتر 169 اسب بخاری و گشتاور 205 نیوتون متری سود می‌برد.

دیگر تریم های کرولا دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.8 لیتری هستند که خروجی 139 اسب بخاری و گشتاور 171 نیوتون متری دارد.

پیکربندی این خودرو فعلاً نشان می‌دهد تریم LE هیبریدی است و قدرت قوای محرکه‌ الکتریکی شده‌ آن در کل 121 اسب بخار می‌باشد.

مدل XSE با هفت رنگ بدنه در دسترس است که شش نمونه‌ی آن‌ بدون هزینه‌ی اضافی قابل انتخاب کرد اما رنگ سفید صدفی Blizzard قیمت 395 دلاری دارد. تنها گزینه برای کابین رنگ مشکی است اما برخی نسخه‌ها از عناصر آبی‌رنگ کابین هم برخوردار هستند.

تنها آپشن کارخانه‌ای ارائه شده برای مدل‌های XLE و XSE پکیج ارتباطی 2165 دلاری است که شامل مواردی همچون سیستم صوتی به‌روز، دیلایت های LED، مونروف، تریم کروم و چراغ‌های جلوی تطبیقی می‌باشد.

27 وسیله جانبی نصب شده توسط نمایندگی‌ها نیز ارائه شده است. این وسایل شامل مواردی همچون قفل چرخ‌ها، کف‌پوش‌ها و محافظ بدنه هستند البته برخی بهبودهای پرفورمنس نیز در دسترس هستند که به عنوان مثال ورودی هوای TRD با قیمت 425 دلاری قابل سفارش است که بنا به ادعای تویوتا باعث افزایش قدرت و گشتاور می‌شود. همچنین فیلتر هوا و فیلتر روغن TRD با قیمت 79 و 13 دلاری ارائه شده‌اند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها