فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: شرایط مناسب برای نگهداری معتادان متجاهر در البرز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۲۳
پلیس با لباس مبدل در کمین سارقان

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در نشست مطبوعاتی امروز شنبه 11 اسفند، اظهار کرد: به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و اقدامات امنیتی پلیس در اماکن عمومی به ویژه مراکز تجاری از چند روز پیش شروع شده است.

وی ادامه داد: بدون شک تا پایان سال اقدامات پلیس برای ایجاد امنیت در محلات و مقابله با مجرمان و کسانی که باعث اختلال در نظم و امنیت عمومی می‌شوند، ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به دستگیری 65 سارق در 48 ساعت گذشته، توضیح داد: این سارقان که 63 مرد و دو زن بودند، به صورت بسیاری حرفه‌ای دزدی می‌کردند. اغلب این دستگیری‌ها در کرج و فردیس شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی تأکید کرد: سعی داریم در روزهای پایانی سال با شناسایی سارقان و دستگیری آن‌ها به مردم خبر خوش وجود امنیت در شهر را بدهیم.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه از مالباختگان سطح استان درخواست کرد تا به پلیس آگاهی مراجعه کرده و به تکمیل پرونده‌ها کمک کنند.

سردار محمدیان با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی سارقان سابقه‌دار گفت: در این گروهی از نیروهای پلیس با لباس مبدل و شخصی در مراکز تجاری حضور دارند و برخی دیگر با لباس و خودرو پلیس درصدد ایجاد امنیت هستند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی مبنی بر نگهداری معتادین متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۵ ، خاطرنشان کرد: پلیس آمادگی جمع‌آوری همه معتادان متجاهر خیابان‌ها را ظرف ۷۲ ساعت دارد اما شرایط کافی برای نگهداری از این قشر وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها