مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: راه ارتباطی تعدادی از روستاها در شرق و جنوب کرمان قطع است که با فروکش کردن سیلاب، ماشین‌آلات به مناطق اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۱۲
سیل خط آهن کرمان - زاهدان را تخریب کرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ،مجید سعیدی با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق جنوبی و شرقی استان با توجه به شدت بارندگی‌ها از اواخر چهارشنبه اظهاز داشت: شهر کهنوج و روستاهای اطراف آن در جنوب کرمان دچار آبگرفتگی شدید معابر و محلات و آبگرفتگی در خانه‌ها شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه امدادرسانی از روز گذشته توسط فرمانداری، بخشداری، دهیاری، راهداری و هلال‌احمر استان آغاز شده است، افزود: در شهرستان‌های معین کهنوج امدادرسانی انجام گرفته و تیم‌ها و اکیپ‌های امدادی راهداری و اعزام ماشین‌آلات انجام شده است و با اقدامات به عمل آمده، اوضاع تحت کنترل است.

سعیدی با اشاره به اینکه در شهرستان رودبار جنوب نیز تعدادی خانه دچار آبگرفتگی شده و راه روستایی مناطق جازموریان و مناطق کوهستانی آن قطع شده است، افزود: ۱۳ روستا اکنون در محاصره آب قرار دارند و امکان دسترسی به آنها وجود ندارد که با فروکش کردن سیلاب، ماشین‌آلات به مناطق اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: بر اثر بارندگی در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان و جاری شدن سیلاب تعدادی روستا دچار آبگرفتگی شده و راه ارتباطی آنها قطع است و محور ترانزیتی ریگان - ایرانشهر قطع بوده که از شب گذشته بازگشایی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه خسارت به راه‌های روستایی و فرعی و زیرساخت کشاورزی، برق، منابع طبیعی و سیل‌بند در حال برآورد است، خاطرنشان کرد: خط راه آهن کرمان - زاهدان در منطقه شورگز سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب تخریب شده بود که مسافران قطار ساعت دو بامداد در ایستگاه کرمان متوقف و توسط اتوبوس به مقصد راهی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها