محصولی که می‌تواند باعث افزایش بهداشت دهان و دندان شود

نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل، بهبود کارایی نخ دندان با قیمت مناسب

نخ دندان مینا ویسل، یک نخ دندان دسته‌دار است که تمامی مراحل تولید آن، در داخل کشور انجام شده است و هم اکنون در بازار عرضه شده است. همچنین در طراحی این نخ، سعی شده تا محصول نهایی ارگونومیک بوده و به راحتی در دست قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۴۸
نخ دندان دسته‌دار مینا ویسل، بهبود کارایی نخ دندان با قیمت مناسب

اگر سری به داروخانه زده و جویای نخ دندان‌های موجود در بازار شوید، علاوه بر نخ دندان‌های معمولی موجود در بازار، به نوعی از نخ دندان‌ها بر می‌خورید که شکلی متفاوت دارند. این نوع از نخ دندان به «نخ دندان دسته دار» معروف است. سال‌ها است که برندهای بزرگ بهداشت دهان و دندان اقدام به قرار دادن نخ دندان دسته دار (یا کمانی) در سبد کالایی خود کرده‌‌اند.

نخ دندان دسته‌دار، که به نام نخ دندان کمانی هم شناخته می‌شود، به انواعی از نخ دندان گفته می‌شود که به وسیله دو بازوی نگهدارنده، بخشی از نخ را به صورت مستقیم و با میزان تعیین شده‌ای از ارتجاع نگه می‌دارد که به وسیله یک دسته نگهدارنده، می‌توان عمل نخ کشیدن را انجام داد.

شرکت ستاره گنبد مینا، تولیدکننده نخ دندان با برند مینا و یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان نخ دندان در ایران، اقدام به تولید نوعی از نخ دندان دسته دار با نام تجاری «مینا ویسل» کرده است.

نخ دندان مینا ویسل نخ دندان مینا ویسل، یک نخ دندان دسته دار است که تمامی مراحل تولید آن، در داخل کشور انجام شده است و هم اکنون در بازار عرضه شده است.

همچنین در طراحی این نخ، سعی شده تا محصول نهایی ارگونومیک بوده و به راحتی در دست قرار گیرد. همچنین در طراحی آن، از هیچ نمونه خارجی استفاده نشده و به صورت کامل در داخل کشور صورت پذیرفته است.

یکی از بارز‌ های اصلی این نخ، قابلیت تنظیم ضخامت آن است. به شکلی که نخ قرار گرفته در آن از نوع فوق نازک است. اگر نخ درنظر گرفته شده برای کسی مناسب نباشد، می‌تواند نخ دندان را یک دور بیشتر به دور کمان نگهدارنده پیچانده و ضخامت نخ را افزایش دهد.

نخ دندان مینا ویسل چیست؟
«نخ دندان مینا ویسل» وسیله بهداشتی بین دندانی جدید و نوآورانه‌ای به این شکل است:
1. یک وسیله U شکل دارای بدنه‌ای ارگونومیک و بازوی جدا که در یک سمت بدنه قرار دارند و انتهای هر 2 بازوها آزاد است.
2. بدنه دارای یک محفظه است که محتوی قرقره نخ دندان است و دارای درب شفاف سبز رنگی اشت.
3. همچنین نخ دندانی منطبق بر این وسیله به طوری که از میان مجراها عبور کند و میان 2 بازو کشیده شود.
4. شکل بازوها در این وسیله طوری طراحی شده است که نسبت به بدنه خم هستند به نحوی که در انتهای بازوها تقریبا زاویه 90 درجه با بدنه تشکیل می‌دهند که در هنگام نخ دندان کشیدن، کاملا مناسب و کاربردی است.
5. بدنه‌ی این وسیله طوری طراحی شده است که به انگشتان اجازه می‌دهد در کنار یکدیگر در وضعیتی راحت و مناسب قرار بگیرند به طوری که فرایند نخ دندان کشیدن بدون اینکه انگشتان با دندان‌ها تماس بگیرند انجام شود.
6. طراحی و اندازه بدنه و بازوها، برای کابر، امکان فعالیت بین دندانی انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند و همچنین اجازه می‌دهد که این وسیله را به شکل‌های مختلف در دست بگیرد تا دندان‌های بالا یا پایین را نخ دندان بکشد و این کار را برای تمام دندان‌ها، حتی دندان‌های دور از دسترس انجام دهد.
7. این وسیله برای افراد راست دست و چپ دست مناسب است. بدنه دستگاه، شامل محفظه مناسبی برای نگهداری قرقره نخ دندان است و درپوش شفاف سبز رنگی روی قرقره دارد که به کاربر اجازه می‌دهد متوجه تمام شدن نخ دندان شود.
8. تیغه، شکاف، دکمه نگهدارنده و مجراهای بازوها طوری در کنار یکدیگر تنظیم شده‌اند که نخ دندان بیشتری صرفه‌جویی شود.
9. یک درپوش قابل برداشتن، بازوها و نخ دندان را پاکیزه نگه می‌دارد.
10. دکمه نگهدارنده، شبیه قارچ است دارای سر و پا که نخ دندان را در مکانش، محکم و ثابت نگه می‌دارد. این نخ دندان برای استفاده در این وسیله، شامل: تکه‌ای نخ دندان در میان 2 طرف (2 بازو)، یک مجرای هدایت نخ، که به صورت یکپارچه به به یکی از 2 انتهای نخ دندان متصل شده است، و دکمه نگهدارنده که به صورت یکپارچه به انتهای دیگر نخ دندان متصل شده است، است.
11. مجرای هدایت نخ و دکمه نگهدارنده از پلاستیک سخت، ساخته شده‌اند.

چرا نخ دندان مینا ویسل
نخ دندان سوتی شکل مینا ویسل، یک محصول بهداشتی بین دندانی طبیعی و قابل اعتماد از شرق دنیا است که در حال اخذ پتنت آمریکا است:
• این محصول، کمک می‌کند تمام دندان‌ها به شکلی بهتر و راحت‌تر و سریع‌تر و حتی لذت بخش‌تر، نخ دندان کشیده شوند.
• نخِ موم دار، با استفاده از موم طبیعی زنبور عسل تولید می‌شود که نه تنها کیفیت محصول را بالا می‌برد، بلکه دندان‌ها را نیز سالم‌تر نگاه می‌دارد.
• نحوه تولید نخ دندان، در میزان کارایی و اثربخشی آن موثر است و این همان رمز تفاوت نخ دندان مینا ویسل با بسیاری از نخ دندان‌های دیگر است.
• برای تولید این محصول، نخ‌های نازک‌تر، به دور هم تابیده می‌شوند تا نخ دندان مینا ویسل را بسازند، بنابراین نه تنها تراکم و سطح مقطع نخ دندان افزایش پیدا می‌کند، بلکه دارای خلل و فرج بسیار بیشتری هم می‌شود که در خارج کردن ذرات ریز غذا و پلاک برداری تاثیر مستقیم و به سزایی دارد. در همین رابطه نخ دندان‌های متنوع و مختلفی در آینده نزدیک به محصولات مینا اضافه خواهد شد.
• طراحی ارگونومیک و رنگ‌های هماهنگ، نخ دندان مینا ویسل را زیبا و دوست داشتنی کرده است.
نخ دندان مینا ویسل، رقیب جدی محصولات خارجی
ناصر سراج‌ها، مدیرعامل شرکت ستاره گنبد مینا در رابطه با مزایای استفاده از نخ دندان دسته دار مینا ویسل به جای نخ دندان معمولی گفت: «استفاده از این نخ دندان مقرون به صرفه‌تر از نخ دندان معمولی است. به این علت که تنها به ۱۲ سانتی‌متر از این نخ برای هر بار نخ کشی نیاز است. چیزی در حدود ۴۰٪ کمتر از نوع معمولی.

همین‌طور به دلیل دسته دار بودن آن، دسترسی به دندان‌های پسین که معمولا نخ کشی آن دشوار است بسیار آسان‌تر است. شما دیگر لازم نیست دهان خود باز کنید و دستان خود را به داخل فضای دهان ببرید. تنها کافی است نخ دندان آماده شده را به قسمتی که باید تمیز شود برسانید و این یعنی تا ۷۰٪ سهولت بیشتر در استفاده از نخ دندان».

وی اضافه کرد: «استفاده از نخ دندان در کشور ما به دلیل سختی استفاده از آن و حالت نا مطبوعی که موقع کشیدن نخ دندان ایجاد می‌شود به فراموشی سپرده می‌شود. اما نخ دندان مینا ویسل به دلیل اینکه قابل شستشو و قابل حمل است، بسیار بهداشتی‌تر از نخ دندان معمولی است و در بسیاری از اماکن به راحتی قابل استفاده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها