هواشناسی استان البرز برای محور کرج - چالوس وقوع یخبندان و ریزش سنگ و بهمن را پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۰۴
احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس / دمای دیزین ۱۰ درجه زیر صفر

به گزارش جام جم آنلاین از مهر ، منصور رحمانیان با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بررسی الگوهای پیش‌یابی هواشناسی از خروج سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با تأکید بر اینکه برای امروز وزش باد شدید در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: هوای امروز شهرستان کرج در وضعیت سالم قرار دارد و کمینه دما نیز منفی یک درجه سانتی‌گراداست.

پیش‌بینی ریزش بهمن در طالقان

وی در ادامه به وضعیت جوی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دمای هوای شهرستان طالقان منفی پنج درجه سانتی‌گراداست و وضعیت کیفی هوا در این شهرستان سالم گزارش می‌شود.

رحمانیان تأکید کرد: برای شهرستان طالقان به دلیل کوهستانی و برف‌گیر بودن ریزش بهمن و سنگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت کیفی شهرستان‌های هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباد را سالم اعلام کرد و گفت: آسمان در این شهرستان‌ها صاف تاکمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

وی برای منطقه دیزین نیز ریزش بهمن و سنگ را پیش‌بینی کرد و گفت: برای این منطقه برف‌گیر همچنین یخبندان پیش‌بینی می‌شود و در حال حاضر دمای این دیزین منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراداست.

وزش باد شدید در محور چالوس

رحمانیان در بخش دیگری به وضعیت جوی محور کوهستانی کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری همراه با وزش باد است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وقوع یخبندان و ریزش سنگ و بهمن را در این محور پیش‌بینی کرد و گفت: در حال حاضر بیشینه سرعت باد ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

بارش برف که طی در روز گذشته در استان البرز آغازشده بود در مقاطعی باعث انسداد جاده چالوس شد که به همت نیروهای راهداری و پلیس راهور این محور پاک‌ سازی و تردد به حالت عادی برگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها