معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا:

مشمولان غایب مقیم خارج کشور وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از ۸ سال غیبت دارند تنها تا پایان سال ۹۷ برای بهره مندی از قانون جریمه مشمولان غایب مهلت دارند.
کد خبر: ۱۱۹۴۵۶۲
مشمولان غایب مقیم خارج کشور وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ مهدی تقوی اظهار کرد: مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از ۸ سال غیبت دارند، تنها تا پایان سال جاری می‌توانند به کشور تردد کنند و اجرای قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال ۹۷ فرصت خوبی است تا این دسته از مشمولان بتوانند وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

وی تاکید کرد: این دسته از مشمولان تنها تا پایان سال ۹۷ برای بهره مندی از قانون جریمه مشمولان غایب مهلت دارند، از همین رو، والدین و یا وکیل مشمول می‌بایست در فرصت باقی مانده برای ثبت درخواست آنان از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در سراسر کشور اقدام کرده و مبلغ جریمه را به صورت نقدی و یا در ۱۳ قسط تا پایان سال ۹۸ پرداخت کنند.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولانی که تمایل به پرداخت اقساطی مبلغ جریمه دارند می‌بایست مبلغ قسط اول را در سال ۹۷ و مابقی مبلغ جریمه را در ۱۲ قسط تا پایان سال ۹۸ پرداخت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها