نیروی دریایی سپاه پاسداران از آمادگی کامل نیروی دریایی سپاه برای دفاع از آب‌های ساحلی و سرزمینی کشور خبر داد و افزود: ما در دریا محکم مقابل نیروهای استکبار جهانی و کشورهای فرامنطقه‌ای که به خلیج فارس آمده‌اند، ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۳۲
نیروی دریایی سپاه آماده دفاع همه‌جانبه از آب‌های ساحلی و سرزمینی است

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، سردار دریادار علیرضا تنگسیری امروز در آیین افتتاح بخش جراحی محدود مجتمع درمانی شهید عمویی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه علاوه بر رسالت نظامی خدمت‌رسانی به مردم را از وظایف اصلی خود می‌داند، اظهار داشت: ما وظیفه خودمان می‌دانیم که به مردم خدمت‌رسانی کنیم، کشور در بخش بهداشت و درمان با مشکل جدی مواجه است و نیروهای نظامی و انتظامی باید با تمام امکانات خود به کمک دولت و مردم بشتابند.

وی راجع به کلینیک 19تخته بخش جراحی شهید عمویی گفت: افتتاح بخش جراحی محدود مجتمع درمانی شهید عمویی در همین راستا صورت گرفته و متعلق به همه مردم است و نیروی دریایی سپاه این اقدامات را با جدیت و در حد توان خود ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین از آمادگی کامل نیروی دریایی سپاه برای دفاع از آب‌های ساحلی و سرزمینی کشور خبر داد و افزود: ما در دریا محکم مقابل نیروهای استکبار جهانی و کشورهای فرامنطقه‌ای که به خلیج فارس آمده‌اند، ایستاده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با توکل به خدا و با تمام امکاناتی که درون کشور و به‌دست توانمند متخصصان داخلی طراحی و تولید شده از استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم و ما محکم و با تمام قدرت مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها