جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در دنیای غرب که نگرش اسلام حاکم نیست انسان‌ها آرامش و امنیت را در مادیات جستجو می‌کنند، وقتی دانش پزشکی پیشرفت می‌کند آن‌ها می‌آموزند که چگونه میکرب‌ها را در جهان منتشر کنند.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۲۶
غرب؛ ‌پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار حسین سلامی ظهر امروز در ششمین همایش ملی سلامت معنوی که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه بدون داشتن قهرمانان بزرگ نمی‌توان کشوری پیشرفته داشت، اظهار داشت: عظمت هر کشوی بسته به وجود انسان‌هایی بزرگ است که شکوه و عظمت یک ملت را می‌سازند.

وی با بیان اینکه جامعه ما از نعمت داشتن این‌گونه شخصیت‌ها بهره‌مند است، افزود: بعد از انقلاب اسلامی، انسان‌هایی که علم، عمل و تقوا را با هم جمع می‌کنند بسیار بوده و این اشخاص تندیس‌های زنده‌ای هستند که جامعه به احترام آن‌ها بلند شده و به‌واسطه آن‌ها جامعه رشد و بالندگی می‌یابد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این شخصیت‌های بزرگ علامات و نشانه‌هایی هستند که بر سپهر افتخارات این میهن ملت مانند ستاره راه را نشان می‌دهند، همان‌گونه که شهدا مصابیحی روحانی و درخشان برای همیشه و ابدی هستند، انسان‌هایی که هرگز موت نمی‌تواند حیات طیبه را از آن‌ها بگیرد.

سردار سلامی شهدا را مظهر حیات طیبه و ایجادکننده بلد طیب دانست و تصریح کرد: این‌ها انسان‌هایی هستند که خداوند به آن‌ها شرح صدر بخشیده و خداوند برای این عزیزان که گوهرهای کم یاب از حقیقت انسان هستند شرح صدر عنایت کرده است.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این شخصیت‌ها باید برای نیاز انسان‌ها و جامعه باید ستوده شوند، چراکه شهدا بعد از مرگشان نمی‌میرند و آن‌ها زنده هستند، در دنیای غرب که نگرش اسلام حاکم نیست انسان‌ها آرامش و امنیت را در مادیات جستجو می‌کنند، وقتی دانش پزشکی پیشرفت می‌کند آن‌ها می‌آموزند که چگونه میکرب‌ها را در جهان منتشر کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: وقتی نگاه مادی‌گرایانه در جامعه حاکم باشد حتی از علم برای از بین بردن جامعه بشری استفاده می‌شود، اما انسان‌هایی هستند که طلایه‌داران دانش واقعی در جامعه بوده و حتی امنیتشان را در پرتو ایمانی آغشته به ظلم جستجو نمی‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها