رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام خبر دستگیری سارقی با پوشش زنانه گفت: این سارق سابقه دار سوژه های خود را در شبکه های اجتماعی پیدا می کرد.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۱۰
سارقی با پوشش زنانه دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، محمد نادر بیگی طی نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: مرد 25 ساله ای که با پوشش چادر اقدام به سرقت از منازل مردم می کرد، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این مطلب که این سارق سوژه های خود را از شبکه های اجتماعی پیدا می کرد، افزود: این فرد سه فقره سرقت با ارزش ریالی 200 میلیون تومان در قالب اشیاء گران قیمت مانند ساعت انجام داده است.

وی با بیان این مطلب که این سارق زن نما سابقه دار است، تصریح کرد: این سرقت ها در شهر کرج و فردیس و به صورت تخریب در و پنجره انجام شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دستگیری یک خواننده زیر زمینی سارق، گفت: پرونده دیگر سرقت مربوط به یک باند هشت نفره است که با تعیین سوژه ها از قبل به سراغ منازل می رفتند و دست به سرقت می زدند.

بیگی با بیان این مطلب که محدوده سرقت ها مارلیک، فردیس، شهریار و کرج بوده است، خاطرنشان کرد: از این گروه هشت نفره سرقت تنها چهار نفر دستگیر شده اند که یک نفر از آنان یک خواننده زیرزمینی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها