نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به اینکه از مجموع ۱۲ مرزبان ربوده شده ۷ نفر همچنان در بند تروریست‌ها هستند گفت: دولت پاکستان متعهد شده تا نقاط آلوده به حضور اشرار را با درایت پاکسازی کند تا به مرزبانان ربوده شده آسیبی نرسد.
کد خبر: ۱۱۹۲۷۸۸
۷ مرزبان ربوده شده در مرز میرجاوه سالم هستند

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، علی کرد با اشاره به آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده در میرجاوه اظهار داشت: پیگیری‌های مستمر مسئولان نظام، سپاه پاسداران، نیروهای امنیتی و وزارت امور خارجه برای آزادی مابقی گروگان‌ها ادامه دارد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از مجموع 12 مرزبان ربوده شده 7 نفر همچنان در بند تروریست‌ها هستند، ادامه داد: دولت پاکستان متعهد شده تا نقاط آلوده به حضور اشرار و تروریست‌ها را با درایت پاکسازی کند تا به مرزبانان ربوده شده آسیبی نرسد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون بحث انسان‌دوستی، رعایت حقوق بین المللی همسایگان و تعاملات بین المللی و مرزی را ملاحظه کرده اما کشور پاکستان حق همسایگی را در برابر کشور ایران ادا نمی‌کند و از اخلاق حسنه و انسان دوستانه ایران سوءاستفاده کرده است.

کرد با بیان اینکه گروهک‌ها، معاندین نظام و اشرار مسلح در خاک پاکستان دارای پایگاه و استقرار خانه های تیمی هستند، تصریح کرد: صبر نظام جمهوری اسلامی ایران لبریز شده، از این رو آخرین تذکرات را در این خصوص به کشور پاکستان داده که اگر در اسرع وقت اقدام به پاک‌سازی مناطق آلوده نکنند سپاه پاسداران، نیروهای امنیتی و مردمی مجبور به پیگیری و انجام عملیات خواهند شد.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی از تروریست‌های جنایت جاده زاهدان- خاش، گفت: از اقدام فوری و سریع سپاه که با پیگیری مقتدرانه توانست خانه‌های تیمی تروریست‌ها را شناسایی و عوامل وابسته به اشرار و گروهک‌های دستگیر کند تشکر می‌کنیم.

کرد اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هر مقدار مواد منفجره که وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده توسط نیروهای امنیتی شناسایی و مکان‌های نگهداری این مواد منفجره شناسایی و متلاشی شده است.

وی گفت: امروز همه معاندین نظام و اشرار مسلح و گروهک‌ها از اقدامات به موقع و کارشناسی شده سپاه در حیرت هستند که توانسته در این مدت کوتاه توطئه‌های آنها را در مرز خنثی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها