مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: امروز اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان، زن باردار گرفتار در محاصره برف روستای گوی خرابه بخش باروق از توابع شهرستان میاندوآب را نجات دادند.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۸۰
نجات زن باردار در محاصره برف

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت : بارش برف و کولاک راه دسترسی این روستا با مرکز شهرستان را مسدود کرده بود که با تلاش اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان و عوامل راهداری و هلال احمر میاندوآب مسیر دسترسی بازگشایی شد و این نیرو‌ها خود را به روستا رساندند.

وی افزود: عملیات نجات این مادر بیش از ۵ ساعت طول کشید و وضعیت عمومی وی خوب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه خانم باردار بعد از نجات از برف، صحیح و سالم به بیمارستان حضرت فاطمه میاندوآب منتقل گردید، گفت: اینجانب از همکاری صمیمانه بین بخشی ادارات شهرستان از جمله مدیریت ستاد بحران فرمانداری، عوامل راهداری، هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان میاندوآب که در این امر خطیر ما را یاری و کمک نمودند نهایت تشکر را دارم.

حیدری ادامه داد؛ این دومین عملیات نجات در این دو ماه اخیر میباشد که پرسنل شبکه بهداشت و درمان توانسته اند مادر و فرزند را از خطر حتمی نجات دهند.

گفتنی است، بر اثر بارش برف در روز‌های اخیر، راه دسترسی برخی از روستا‌های میاندوآب بسته شده و راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها