رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت امروز برای افتتاح، بهره‌برداری پروژ‌ه‌ها و دیدار با مردم استان هرمزگان، به این استان سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۹۲۴۴۶
جزئیات سفر رئیس جمهور به هرمزگان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، ‌رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت امروز برای افتتاح، بهره‌برداری پروژ‌ه‌ها و دیدار با مردم استان هرمزگان، به این استان سفر می‌کنند.

‌رئیس جمهور ‌در این سفر ‌از زیر‌دریایی ساخت وزارت دفاع رونمایی و ‌آن را به ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل خواهد داد.‌‌ علاوه بر الحاق این دستاورد مهم، بهره‌برداری از برخی پروژه‌های مربوط به سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی، طرح‌های کشاورزی، صنعتی، هوانوردی، راه سازی و تولید انرژی در این سفر در دستور کار قرار دارد.

‌در سفر ‌یک و نیم روزه رئیس جمهور به هرمزگان، وی در جمع مردم غرب استان در بندر لنگه سخنرانی و با مردم دیدار می‌کند و براساس اعلام مسئولان، در سفر رئیس جمهور گره‌گشایی از طرح‌ها و تسریع در روند اجرای مصوبات سفر سال گذشته در اولویت است‌.

‌بعد از دیدار رئیس جمهور با مردم بندر لنگه، حضور در بندرعباس و افتتاح طرح‌های پیش‌بینی شده و نیز دیدار با مسولان مدیران استان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها