مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: لنج باری به سبب آبگرفتگی در آبهای بندر عسلویه در خلیج فارس دچار حادثه شد که امدادگران بنادر و دریانوردی عسلویه ۶ سرنشین آن را از غرق شدن نجات دادند.
کد خبر: ۱۱۹۲۳۵۷
نجات سرنشینان لنج حادثه دیده در آبهای عسلویه

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، سیاوش ارجمندزاده از استقرار پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: امدادگران این پایگاه‌ها در سواحل استان بوشهر شبانه روز برای امداد رسانی به دریانوردان در خلیج فارس آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه ایستگاه مخابرات دریایی در شبانه‌روز پاسخگوی دریانوردان در خلیج فارس است افزود: دریانوردان در آبهای خلیج فارس با هرگونه دستگاه‌های ارتباط تلفنی می‌توانند با مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهراز طریق شماره تلفن 1550 تماس برقرار و خدمات لازم را دریافت کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات سرنشینان لنج باری حادثه دیده در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد:یک فروند لنج باری در آبهای بندر عسلویه در خلیج فارس به سبب آبگرفتگی از ادامه مسیر بازماند که پس از اعلام به مرکز جستجو و نجات دریایی شناورناجی 18 از بندر عسلویه به موقعیت مورد نظر اعزام شد.

ارجمندزاده با بیان اینکه 30 دقیقه بعد از اعلام اضطرار امدادگران شناور ناجی 18 هر شش خدمه را نجات دادند اظهار داشت : ناجی 18 پس از اتمام عملیات به سمت پایگاهش در بندر عسلویه بازگشت و شش خدمه نجات یافته را تحویل عوامل مستقر بر روی اسکله پارس بندر عسلویه کرد.

وی با اشاره به اینکه نجات یافتگان در سلامت کامل هستند تاکید کرد: به فرماندهان و خدمه شناورها توصیه می شود ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا در زمان بروز سانحه، دچار بحران نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها