رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد:

نقش عربستان و امارات در عملیات تروریستی علیه ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ما انتقام خون شهیدان‌مان را از دولت‎‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت و از رئیس جمهور می خواهیم به دنبال وعده ای که دادند دستان ما را برای عملیات‌های انتقام جویانه بیش از گذشته باز بگذارند.
کد خبر: ۱۱۹۲۲۹۰
رئیس جمهور دست ما را برای انتقام از عربستان و امارات باز بگذارد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرلشکر «محمدعلی جعفری» طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان اظهار کرد: مردم اصفهان در شهیدپروری و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای برقرای امنیت از هیچ کوششی دریغ نکردند؛ از تقدیم مال و جان و فرزند تا حمایت از برنامه‌هایی در راستای ارتقای سطح معنویت و پیشرفت در کشور.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران یکی و دو تا نیستند، عنوان کرد: دشمنان اسلام، امروز برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی، بسیج شده‌اند و سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، مشغول مبارزه با این توطئه‌گری‌ها هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سیستان و بلوچستان یکی از مناطق ماموریتی سپاه است، گفت: از حدود ۹ سال قبل این ماموریت به سپاه واگذار شد و در این مدت اقدامات بسیار مناسب و گسترده‌ای برای تامین امنیت مرز‌ها توسط نیروی زمینی قهرمان سپاه در این منطقه انجام شده است.

سرلشکر جعفری افزود: در مدت گذشته کشور‌های مزدور منطقه به ویژه عربستان و امارات، به شدت دنبال ایجاد ناامنی با انجام اقدامات انتحاری در مرز‌ها بودند و فرزندان ایران اسلامی نگذاشتند که در پاسگاه‌های مرزی مشکلی در رابطه با مرزبانی و امنیت مرز‌ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اکثر پاسگا‌های مرزی ما به صورت دژی مستحکم درآمده است، افزود: همین عناصر ضدانقلاب در طول یک سال اخیر چندین بار به این پاسگاه‌ها حمله کردند، ولی همواره با شکست و دادن تلفات به عقب برگشتند. آن‌ها سرانجام با انجام عملیات انتحاری در جاده خاش - زاهدان که کیلومتر‌ها از مرز فاصله داشت خواستند ایجاد ناامنی کنند. البته در سال گذشنه ۶ تا ۷ عملیات انتحاری این ضدانقلاب‌ها خنثی شده بود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ملت ما باید بدانند که نیرو‌های امنیتی، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی جان بر کف که در مرز‌ها مشغول عمق بخشی به امنیت مرز‌ها هستند، به یاری خداوند متعال، انتقام خون این شهیدان مظلوم را از دشمنان خواهند گرفت.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: اطلاعات موثقی داریم که سرویس‌های جاسوسی عربستان و امارات، در راستای ایجاد ناامنی به ویزه در جنوب شرق کشور با توجه به زمینه‌ای که در بلوچستان ایران و پاکستان وجود دارد، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: طبق آنچه مسئولان کشور ما و مقامات مختلف از جمله رئیس شورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور اشاره کردند، مِن‌بعد جمهوری اسلامی دیگر ملاحظات قبلی را انجام نخواهد داد و برای انتقام خون این عزیزان مستقیما وارد خواهد شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: چرا ارتش پاکستان و سازمان امنیتی پاکستان به این گروهک‌های ضدانقلاب و تکفیری پناه می‌دهد؟ ما این پناه دادن و سکوت را نوعی حمایت از این گروهک‌ها می‌دانیم و سازمان امنیتی پاکستان باید در این رابطه پاسخگو باشد.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: سازمان اطلاعاتی پاکستان بدون تردید محل اختفا و توطئه‌ریزی‌های این گروهک‌ها را می‌داند، ولی سکوت کرده است

وی با بیان اینکه دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به سر آمده و دیگر نظام ما حمایت‌های مخفیانه شما از جانیان اسلام ستیز و گروهک‌های تکفیری را تحمل نخواهد کرد، گفت: ما انتقام خون شهیدان‌مان را از دولت‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت و از رئیس جمهور می‌خواهیم به دنبال وعده‌ای که دادند دستان ما را برای عملیات‌های انتقام جویانه بیش از گذشته باز بگذارند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دولت پاکستان نیز بداند مِن‌بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعات پاکستان از گروهک‌های تکفیری در کشور خود را بپردازد و بی‌شک این هزینه برای آن‌ها بسیار سنگین خواهد بود.

وی در پایان گفت: آنچه دشمنان جمهعوری اسلامی از نوع آمریکایی اسرائیلی عربستانی یا تکفیری‌ها باید بدانند این است که به قول حضرت امام (ره) «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها