با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات به رؤسای کلانتری‌های این حوزه هرگونه ساخت و ساز بدون نصب تابلوی مخصوص شناسنامه ساختمان ممنوع شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۲۳۴
ساخت و ساز بدون نصب تابلوی شناسنامه ساختمان ممنوع !

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات هرگونه ساخت و ساز در لواسانات بدون نصب تابلوی مخصوص شناسنامه ساختمان ممنوع و مامورین کلانتری مکلف شدند در صورت عدم نصب تابلوی مذکور و یا ساخت طبقه اضافه بر مندرجات پروانه که در تابلو قید شده ساخت و ساز را متوقف نمایند.

در متن دستور شریعتی رئیس حوزه قضایی لواسانات خطاب به روسای کلانتری‌های این حوزه قضایی آمده است:

نظر به اینکه اخیرا، ساخت و سازهای غیرمجاز زیادی در لواسانات صورت گرفته است، در جهت پیشگیری از جرم و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و حفظ حقوق بیت المال هرگونه ساخت و ساز در هر نقطه از لواسانات اعم از محدوده شهرها و حریم شهر و روستاها و اراضی کشاورزی بدون نصب تابلوی مخصوص شناسنامه ساختمان که شامل شماره پروانه ساخت، مرجع صدور پروانه، تعداد طبقات و مهندس ناظر و ... می‌شود ممنوع بوده است.

در بخش دیگری از این دستور آمده است: در صورت مشاهده ساخت و ساز بدون نصب این تابلو حتی در مرحله خاکبرداری و یا ساخت و ساز طبقات اضافه بر پروانه که در تابلوی مذکور قید شده، نسبت به توقف این ساخت و سازها اقدام و نتیجه جهت اقدامات قانونی به این حوزه قضایی اعلام گردد.

بدیهی است در صورت گزارش مردمی یا گزارش مراجع قانونی از قبیل شهرداری، جهاد کشاورزی و بخشداری در این خصوص نیز نسبت به اجرای دستور مذکور اقدام گردد.

ضمناً با توجه به اینکه احتمال نصب تابلوهای صوری و یا درج مشخصات خلاف مندرجات پروانه توسط متخلفین وجود دارد مراجع صدور پروانه در این خصوص نظارت نموده و به محض مشاهده مراتب را گزارش نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها