رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور:

امشب و شنبه جاده‌های ۱۰ استان لغزنده می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محورهای مواصلاتی در ارتفاعات بیش از ۱۰ استان کشور برای امشب و فردا شاهد برف و برودت هوا خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۰۵
امشب و شنبه جاده‌های ۱۰ استان لغزنده می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با تسنیم ضمن هشدار به رانندگانی که طی امشب و فردا قصد تردد در محورهای استانهای شمالی، شمال غربی و غربی کشور را دارند، اظهار کرد: برای امشب و مخصوصاً فردا محورهای مواصلاتی در ارتفاعات بیش از 10 استان کشور برفی می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی در استانهای مانند همدان، قزوین، ایلام، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، کردستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق استان تهران برای امشب و فردا شاهد برف، برودت هوا و لغزندگی خواهد بود.

وی از رانندگان خواست حتماً پیش از آغاز سفر، تجهیزات زمستانی خودرو را کنترل کرده، لباس گرم و زنجیر چرخ به‌همراه داشته و پیش از ورود به محورها باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رحمانی یادآور شد: شماره تلفن 88255555 مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها