بامداد امروز جمعه رخ داد

تصادف مرگبار در اتوبان تهران - قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۴۶
تصادف مرگبار در اتوبان تهران - قم

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در باره این حادثه گفت: ساعت ۵:۳۸ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم مقابل تیر ۱۴۸، در محدوده هشت کیلومتری عوارضی تهران، به سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

با وجود اینکه این منطقه در حوزه استحفاظی شهرداری تهران قرار نداشت اما ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شد و آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو رنو ساندرو، به دلایل نامشخصی از مسیر حرکت خود خارج شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این خودرو بعد از خروج از مسیر حرکتش با یک تپه خاکی برخورد کرده بود و پس از عبور از آن نیز به قسمت حاشیه جاده وارد شده بود و با یک کانال برخورد کرده بود، گفت: با توجه به آسیب‌های وارد شده به بخش‌های مختلف خودرو مشخص بود که این خودرو چندین بار غلت زده بود اما مجدداً به حالت عادی خود بازگشته و متوقف شده بود. همچنین یک آقای حدوداً ۶۰ ساله که راننده این خودرو بود در داخل این خودرو محبوس شده بود که بلافاصله توسط آتش نشانان از خودرو خارج شد و به عوامل اورژانس تحویل داده شد که متأسفانه بعد از انجام معاینات لازم توسط نیروهای امدادی اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

وی افزود: در ادامه محل توسط نیروهای آتش نشانی ایمن سازی و به عوامل پلیس تحویل داده شد. عملیات ساعت ۶:۱۶ دقیقه به پایان رسید آتش نشانان به ایستگاه خود بازگشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه تصادفات زیادی در ساعت پایانی بامداد و در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد به شهروندان توصیه کرد که تا زمان رسیدن به مقصد مورد نظر خود با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها