مثلثی جغرافیایی واقع در دریاچه‌ میشیگان قرار دارد، این ناحیه شاهد حوادث رمزآلود زیادی بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۵۴
دریاچه ای که کشتی و هواپیما می‌بلعد!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، در دریاچه «میشیگان» آمریکا مثلثی مانند مثلث اسرارآمیز برمودا وجود دارد که تاکنون هواپیما‌ها و کشتی‌های متعددی را به کام خود کشیده و باعث رویداد‌های عجیب و غیرمعمول برای ساکنان اطراف آن منطقه شده است.

در تمامی این موارد هیچ گزارشی از بدی آب و هوا از طرف خلبان هواپیما یا کاپیتان کشتی گزارش نشده و فقط ناپدید شدن ناگهانی آن ها، این نقطه را به مکانی مرگ بار و رمزآلود تبدیل کرده است.

عجیب‌تر این‌که تاکنون هیچ جسدی نیز در این منطقه پیدا نشده است! اولین بار در سال ۱۹۸۱ ناپدید شدن کشتی کوچکی به نام «توماس هیوم» به همراه هفت خدمه آن گزارش شد و هیچ ردی از آن پیدا نشد.

اما عجیب‌ترین مورد این دریاچه داستان دیگری دارد. در فوریه سال ۱۹۷۸ پسری ۱۹ ساله به نام «استیون کوباکی» برای اسکی به دریاچه یخ زده می‌رود، اما تا آخر روز هیچ خبری از او نمی‌شود. پدر و مادر نگرانش از پلیس کمک می‌خواهند.

گروه جست وجوی پلیس به همه آن اطراف سر می‌زند و جز چوب اسکی هیچ اثری از استیون پیدا نمی‌کند. با اصرار پدرش چند روز بعد دوباره گروهی به همان محل اعزام می‌شود و در کمال ناباوری این بار کوله پشتی او را درست در محل پیدا شدن چوب اسکی و جایی که قبلا پلیس به دقت آن جا را گشته بود، پیدا می‌کنند و از همه عجیب‌تر این که این بار حتی رد اسکی او را هم می‌یابند و وقتی آن را دنبال می‌کنند به لبه دریاچه میشیگان می‌رسند، آن هم دریاچه یخ زده و غیرقابل نفوذ. به نظر می‌رسید استیون دود شده و در هوا ناپدید شده است!

این جست و جو یک هفته طول می‌کشد، اما تلاش‌ها برای پیدا کردن استیون بی نتیجه می‌ماند. تا این که در ۵ مه ۱۹۷۹ درست ۱۵ ماه بعد در خانه خانواده «کوباکی» زده شد. پدر در را باز کرد و با صحنه باورنکردنی روبه رو شد.

استیون لباس عجیبی با یک جلیقه خاص به تن داشت که لباس‌های خودش نبود. او خورجینی کوچک به همراه چند نقشه عجیب و ناخوانا در دست داشت. هرچه از او سوال شد که چه اتفاقی برایش افتاده است چیزی به یاد نیاورد و فقط ماجرای بیدار شدنش در جای غریبی را تکرار می‌کرد.

پلیس او را در ۴۰ مایلی خانه اش و ۷۰۰ مایلی دریاچه میشیگان، در منطقه‌ای به نام «پیتسفیلد» و در شرایطی عجیب پیدا کرده و به خانه بازگردانده بود.

رسانه‌ها بر سر گرفتن اطلاعات بیشتر درباره مدت غیبتش با هم رقابت می‌کردند، اما متاسفانه او هیچ جوابی برای آن‌ها نداشت و تمایلی هم برای مصاحبه نشان نداد و تا این لحظه این راز همچنان سرپوشیده باقی مانده است.

در سال ۱۹۸۳ او استاد زبان شناسی و دکتر روان شناسی بالینی شد و هنوز هم دلیل آن اتفاقات عجیب را اعلام نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها