وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکان های مناسبی برای توزیع کالا هستند

رحمانی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکان های مناسبی برای توزیع کالا هستند و می توانند کالا را به وفور در دسترس مردم قرار دهند، گفت: در شرایط جدید تمامی فروشگاه های زنجیره ای بسیار کمک کرده اند و انتظار داریم در شب عید این کمک ها افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۸۷
فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکان های مناسبی برای توزیع کالا هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاها با قیمت مناسب و کیفیت قابل اطمینان‌تر به مردم عرضه می شود.

وی با بیان اینکه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای حمایت می‌کنیم، گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای می توانند با توجه به سهمی که در زمینه عرضه کالا دارند، نقش مهمی نیز در کنترل بازار ایفا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تامین کالاهای اساسی شب عید اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت وظیفه دارد بر تمام اصناف کشور نظارت داشته باشد و روز گذشته در جلسه ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفته شد نظارت ها افزایش پیدا کند و هر جا در حق مردم اجحافی شود بازرسی ما به طور جدی برخورد کند، همچنین هموطنان هم می توانند شکایات خود را از طریق سامانه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، اتاق های اصناف و ... اطلاع رسانی کنند.

رحمانی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تامین نیازهای شب عید از چند ماه پیش آغاز شده است، عنوان کرد: این تمهیدات باعث کاهش قیمت‌ها و کنترل بازار شد.

وی ادامه داد: در خصوص مواد غذایی هم بیشتر بحث روی گوشت قرمز، مرغ و برنج است و در تامین برنج مشکلی نداریم، این هفته دولت حقوق واردات گوشت را حذف و واردات را برای واردکنندگان آزاد کرد تا در بازار وفور ایجاد شود و برنامه هایی هم برای گوشت وارداتی با ارز دولتی اندیشیده شد که به طور حتم برای اقشار هدف و خاص توزیع شود.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیفات ویژه به استقبال بهار می‌روند

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حاشیه بازدید از فروشگاه رفاه در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری برای بازار شب عید اندیشیده‌اید، اظهار کرد: اعضای اتحادیه با به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود از قبیل برپایی جشنواره‌ها و اعطای تخفیفات و فروش ویژه، جوایز متنوع، عرضه شفاف و سالم (مستقیم) انواع کالاهای اساسی و تنظیم بازاری در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و برقراری عدالت اجتماعی تلاش دارند، هموطنان با آرامش و بدون دغدغه نسبت به تامین مایحتاج اساسی اقدام کرده و با خیالی آسوده به استقبال بهار بروند.

فخریان در ادامه با اشاره به صدوبیست و هفت (127) عضو و فعالیت بیش از 3000 شعبه فروشگاهی در کل کشور در 10 رسته مختلف، اظهار داشت: ما با سرلوحه قرار دادن کاهش قیمت برای مصرف‌کننده نهایی، تمام توان خود را برای افزایش سطح رفاه اقتصادی بین عامه مردم بکار گرفته تا قدرت خریدی که در چند ماه گذشته بشدت افت کرده را تا حد ممکن ترمیم کنیم و هموطنان با آرامش و بدون دغدغه نسبت به تامین مایحتاج اساسی خود اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: ما همچون گذشته در اجرای هماهنگ سیاست های دولت در ساماندهی و ایجاد آرامش و ثبات در بازار بخصوص شب عید، گام بر می‌داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها