رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اجرای محدودیت تردد در محور هراز و یکطرفه شدن این محور از ساعت 14 امروز به سمت جنوب خبر داد و گفت: با توجه به آغاز بارش برف از شب گذشته در محورهای هراز و فیروزکوه، همراه داشتن زنجیر چرخ ضروری است.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۷۸
هراز یکطرفه می شود

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به تعطیلات روزهای گذشته از اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و فیروزکوه هستیم که در ساعت های پایانی امروز نیز بیشتر خواهد شد و به همین علت ممنوعیت تردد در محور هراز اعمال می شود.

وی افزود: تردد در محور هراز از ساعت 14 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و این محدودیت تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: این محور با اعلام ماموران حاضر در محل از آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ محبی با بیان اینکه اکنون شاهد بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم، خاطرنشان کرد: از مسافران می خواهیم تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی، پوشاک گرم و ... به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر با اطمینان از سالم بودن سیستم های گرمایشی، فنی و پر کردن باک خودرو وارد جاده ها شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها