امروز یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و کرمان شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها هستیم.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۰۰
احتمال جاری شدن سیلاب در ۵ استان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، امروز یکشنبه 21 بهمن‌ماه در استان‌های خوزستان، فارس و بوشهر، شمال هرمزگان و جنوب غرب کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و در ارتفاعات استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان بارش برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید را شاهد هستیم.

در روز دوشنبه 22 بهمن در نیمه شرقی خوزستان، بوشهر، فارس، نیمه غربی کرمان، غرب و مرکز هرمزگان، یزد، جنوب خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس، اصفهان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد و کرمان بارش برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید را داریم.

از این رو توصیه می‌شود هموطنان در این مدت از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های مناطق ذکر شده خودداری کرده و هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی تجهیزات کامل زمستانی را همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها