شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

دعوت برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای یوم الله ۲۲ بهمن را نقطه اوج وحدت و بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت ۴ دهه از انقلاب اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۱۰۴۸
دعوت برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم

به گزارش جام جم آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای یوم الله ۲۲ بهمن را نقطه اوج وحدت و بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت ۴ دهه از انقلاب اسلامی اعلام و با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز دوشنبه خاطر نشان کرد: راهپیمایی باشکوه چهلمین ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

متن ­ «اطـلاعیـۀ سـراسـری فراخـوان و دعـوت عمـومـی برای خلـق حمـاسـه حضـور در فـجــر چهلـم انـقلاب اسـلامـی» به این شرح است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهـار دهه از انقلاب اسلامی است.

حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایـت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهر‌ها و روستا‌ها در ســراســر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپـیمایی «یـوم‌الله ۲۲ بهمـن» است که به صورت یـکپارچـه و همـزمان، در بیـش از هزار شــهر، شــهرســتان و بیــش از ۱۰ هــزار روسـتا در سـراســر کشـور و در تـهـران با سـخنرانـی ریـاســت محتــرم جمهــوری برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمـن‌ماه ۱۳۹۷ همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که همزمان با خیابان‌های تـهـران و مسـیر‌های دوازده‌گـانه منتهی به میـدان بـزرگ آزادی، میادین اصلی و مسـیر‌های اعـلام‌شـده تـمامی شـهر‌ها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن؛ مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر ایـران اســلامی صـبح دوشــنبه، بـه طـور همـزمان در سـراســر کشــور و در تـهـران از سـاعـت ۹:۰۰ صــبح از مسـیـرهای دوازده گـانه به سـوی میـدان آزادی، راهپیـمایی خود را آغـاز خواهـند کرد.

شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی از ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی نمایـد تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی «رحمت لله علیه» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری «مدظله العالی» تـجـدیـد بیـعت نـماینـد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها