دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از حل مشکلات انبار مرکزی نفت ارومیه با ورود مدعی العموم خبر داد و گفت: مقرر شد تا پایان امسال پیمانکار پروژه را تکمیل و این انبار‌ها به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۹۱۰۳۴
حل مشکلات انبار مرکزی نفت ارومیه با ورود مدعی العموم

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از حل مشکلات انبار مرکزی نفت ارومیه با ورود مدعی العموم خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی بیان داشت: تاسیس انبار‌های شرکت نفت در ۹ سال گذشته به یک پیمانکار سپرده شده و بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان نیز برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

حبیبی با بیان اینکه به دلیل اختلاف پیمانکار و شرکت نفت این انبار‌ها هنوز به بهره برداری نرسیده است، ادامه داد: طی نشست دادستانی با شرکت نفت و پیمانکار، مقرر شد تا پایان امسال پیمانکار پروژه را تکمیل و این انبار‌ها به بهره برداری برسد.

وی ضمن اشاره به اینکه مقرر شد مطالبات کارگران از طریق شرکت نفت پرداخت شود، افزود: در صورتی که پیمانکار پروژه را تا پایان سال به اتمام نرساند باید تحویل شرکت نفت بدهد تا این شرکت اقدامات لازم برای بهره برداری را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها