مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

افزایش ترافیک در جاده های برون شهری

مرکز مدیریت راه های کشور با تشریح جزئیات محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی اعلام کرد: در شبانه ‌روز گذشته، تردد در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 20.7 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۹۰
افزایش ترافیک در جاده های برون شهری

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز مدیریت راه های کشور، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌ های تردد شمار و گشت های راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع اعلام شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد های جاده ای 12.4 درصد و اوج تردد بین ساعت های 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعت های سه تا چهار انجام شده است.

آزادراه های قزوین- کرج، تهران- کرج، کرج- قزوین، کرج- تهران، تهران- قم، تهران- ساوه و تهران- پاکدشت بیشترین میزان تردد را در بین محورهای مواصلاتی کشور داشته اند.

محدویت های ترافیکی جاده های شمالی

محدودیت های ترافیکی که از روز سه شنبه 16 بهمن ماه آغاز شده تا سه شنبه 23 بهمن ماه 97 در جاده ها و آزادراه های کشور ادامه می یابد.

تردد موتور سیکلت تا ساعت هفت سه شنبه 23 بهمن از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران- سمنان- مشهد، قوچان- مشهد، سبزوار- مشهد و تربت حیدریه- مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 شنبه 20 بهمن تا ساعت 2 بامداد یکشنبه 21 بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 شنبه 20 بهمن تا ساعت 2 بامداد یکشنبه 21 بهمن از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 دوشنبه 22 بهمن تا ساعت 2 بامداد سه شنبه 23 بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 دوشنبه 22 بهمن تا ساعت 2 بامداد سه شنبه 23 بهمن از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 شنبه 20 بهمن تا ساعت 2 بامداد یکشنبه 21 بهمن از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 شنبه 20 بهمن تا ساعت 2 بامداد یکشنبه 21 بهمن از آب اسک به رودهن (محدوده مشا) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 دوشنبه 22 بهمن تا ساعت 2 بامداد سه شنبه 23 بهمن از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 دوشنبه 22 بهمن تا ساعت 2 بامداد سه شنبه 23 بهمن از آب اسک به رودهن (محدوده مشا) بصورت یکطرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد به دلیل شرایط آب و هوایی

محور رامیان- اولنگ- شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک- دیزین واقع در استان های البرز و تهران، محور پونل- خلخال واقع در استان گیلان، محور سی سخت- پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور گنجنامه- تویسرکان واقع در استان همدان و محور سروآباد- پاوه واقع در استان کردستان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین محور رویان- بلده (حدفاصل وازک تا بلده) واقع در استان مازندران، محور رامهرمز- بهبهان (مسیر برگشت) واقع در استان خوزستان، محور اندیکا- شهرکرد ، واقع در استان خوزستان، محور پدافند هوایی- امیدیه، واقع در استان خوزستان و محور ثلاث- شیخ صله واقع در استان کرمانشاه نیز مسدود خواهد بود.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌ های تردد شمار، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع یاد شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها