نماینده مردم گرمی، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن گفت: حمایت همیشگی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین و بالاترین پشتوانه نظام است.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۳۷
مردم بارها نشان داده‌اند مشکلات را به پای نظام منظور نخواهند کرد/ پشتوانه مردمی نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرده است

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ میرحمایت میرزاده با بیان این مطلب تأکید کرد: بزرگ‌ترین پشتوانه و قوی‌ترین سلاح برای جمهوری اسلامی مردم همیشه درصحنه ایران هستند. بنابراین درواقع بیشترین و مهم‌ترین امکاناتی که می‌توانیم روی آن حساب بازکرده و تکیه کنیم همین توده مردم است.

میرزاده در ادامه افزود: مردم ما در بدترین شرایط و درصحنه‌های مختلف همیشه حرف آخر یعنی پشتوانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زده‌اند. بنابراین اگر کشورهای دیگر نقشه‌ای برای کشور بکشند و از جانب هر قدرتی که باشند وقتی حضور پررنگ مردم را داشته باشیم؛ قطعاً توطئه‌ها و نقشه آنها خنثی خواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر حضور مردم نباشد، امنیت و بسیاری از مسائل دیگر دستخوش تغییر قرار می‌گیرد. حتی اگر در مسیر توسعه و پیشرفت کامل باشیم و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را انجام بدهیم و فرصت‌های بی‌شمار شغلی به وجود بیاوریم ،‌ بدون حمایت مردم همه‌چیز از بین خواهد رفت.

میرزاده عنوان کرد: اگر سرمایه‌گذاران خارجی بفهمند بین مردم و دولت یک کشور فاصله وجود دارد از سرمایه‌گذاری خودداری می‌کنند. درواقع باید همدلی وجود داشته باشد تا علاوه بر ثبات سیاسی روند سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس ضمن تأکید بر وجود همبستگی قابل‌قبول میان مردم کشورمان اظهار کرد: خوشبختانه این همدلی و این ارتباط خوب رابین مردم و دولت داریم که البته شاهد مثال‌های بسیاری برای آن وجود دارد، به همین دلیل قدرت ما همین پشتوانه مردمی است که خودشان را همیشه ثابت کرده‌اند.

وی بیان کرد: امروز مشکلاتی داریم و مردم در برخی موارد نارضایتی دارند اما همان‌طور که قبلاً بیان شد هرگز ملت بزرگ ایران مشکلات را به‌پای کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهند نوشت بلکه نسبت به سوء مدیریت و کم‌کاری برخی از مدیران میانی اعتراض دارند. به همین دلیل 22 بهمن سال جاری می‌بینیم مردم علی‌رغم مشکلات موجود بار دیگر درصحنه خواهند بود.

میرزاده گفت: آنها نشان خواهند داد که دلشان برای اسلام و ایران همچنان می‌تپد و برای نشان دادن فرهنگ خود بیش از گذشته حضور پررنگ خود را در راهپیمایی نشان می‌دهند.

این نماینده مجلس درباره برخی جریان سازی‌های رسانه‌های غربی علیه ولایت‌فقیه نیز به جام جم آنلاین گفت: وقتی صحبت از ولایت‌فقیه می‌کنیم به این معنی است که مردم ایران با توجه به آموزه‌های دینی و رهنمودهای علمایی گران‌قدر مثل امام خمینی(ره) این موضوع را درک کرده‌اند بنابراین بیگانگان نباید براین باور باشند که با جریان خبری می‌توان باورهای ملت بزرگ ایران را مخدوش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها