جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله‌ تشریح کرد:

توطئه جدید داعش برای چین، روسیه و ایران

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله‌ گفت: داعشی‌ ها به افغانستان می‌آیند تا بین کشورهای چین، شوروی سابق (روسیه‌ کنونی) و ایران قرار بگیرند تا در هر زمانی که صاحبانشان آمریکا، صهیونیست‌ ها و عربستان سعودی خواستند در منطقه آشوب ایجاد کنند.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۶۳
توطئه جدید داعش برای چین، روسیه و ایران

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار محمد اسماعیل کوثری در گفتگو با فارس در خصوص تحلیل‌ های جدیدی که افغانستان را مرکز شکل گیری داعش جدید می‌داند، اظهار داشت: این موضوع طی یک سال گذشته مشخص بوده و ما نیز اعلام کردیم که در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: داعشی‌ ها به افغانستان می‌آیند تا بین کشورهای چین، شوروی سابق و روسیه‌ کنونی و ایران قرار بگیرند تا در هر زمانی که صاحبانشان آمریکا، صهیونیست ها و عربستان سعودی خواستند در منطقه آشوب ایجاد کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله ادامه داد: قطعاً با آن ضرباتی که درگذشته خوردند و آگاهی که نیروهای پایین دستی داعش پیدا کردند، توان گذشته را به هیچ عنوان ندارند البته داعشیان می‌خواهند اقداماتی انجام دهند اما قطعاً و یقیناً هیچ موقع نخواهند توانست به اهداف کثیف خود برسند.

سردار کوثری گفت: داعشی‌ ها قصد دارد ناآرامی‌هایی ایجاد کنند اما اخیرا ضربه محکمی در کشور افغانستان هم خوردند و ما هم مراقبت‌ها و رصدهای خود را انجام می‌دهیم که آنها نتوانند.آنها می‌خواهند به طرف غرب افغانستان و شرق ایران حرکت کنند و مطمئنا نمی‌تواند حضور پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها