دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از میان علاقه‌مندان به رشته‌های خبرنگاری، عکاسی خبری، تصویربرداری، تدوین، عکاسی هنرهای تجسمی، مترجمی انگلیسی، روابط عمومی و گویندگی و دوبله در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۱۷
دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در مقاطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، براساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دوره‌های کارشناسی و کاردانی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در بهمن ماه سال جاری تا 13 بهمن برای مقطع کاردانی و تا 18 بهمن برای مقطع کارشناسی ادامه خواهد داشت.

در این دوره از ثبت‌نام علاقه‌مندان به تحصیل در دانشکده رسانه فارس می‌توانند در مقاطع کارشناسی و کاردانی در رشته‌های خبرنگاری، عکاسی خبری، تصویربرداری، تدوین، عکاسی هنرهای تجسمی، مترجمی انگلیسی، روابط عمومی و گویندگی و دوبله اقدام به ثبت‌نام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام می‌بایست با در دست داشتن مدارک ذیل به دانشکده رسانه فارس واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال شرقی چهارراه کالج، کوچه شهید سعیدی مراجعه کنند.

1- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
4- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
4- اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
5- اصل مدرک فوق دیپلم یا بالاتر برای مقطع کارشناسی
6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
7- مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان مرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های 88911664 و 88911665 تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها