اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۰۹۹
بیانیه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

والفجر ولیال عشر

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که به‌ حق می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی منطقه و جهان در سده بیستم نامید، رویدادی است متأثر از رهبری شایسته و خردمندانه امام خمینی(ره) در برقراری وحدت و انسجام کشور عزیزمان در مبارزه با استکبار جهانی.

این انقلاب الگوی شایسته‌ای از همراهی و همگامی یک ملت را در تحقق آرمانی مشترک رقم زد که اکنون به‌ واسطه رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) چهلمین بهار آن را جشن می‌گیریم.

بی‌شک وفاق، انسجام، وحدت و یکپارچگی تمامی توده‌ها و اقشار جامعه در دستیابی به این موهبت، وجه انکارناپذیر این انقلاب است. در این میان اصناف و بازاریان نیز پشتیبان نظام و حامی ولایت بوده‌اند و نقش این عزیزان در نهضت امام خمینی(ره) و حرکت‌های انقلابی قبل و بعد از پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و پس‌ از آن در حمایت از تلاشگران عرصه بازسازی و توسعه کشور تعیین‌کننده بوده است.

اینک در مسیر نیل به هدف و آرمان اصلی انقلاب اسلامی که همانا برقراری عدالت اجتماعی است، فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز این مهم را رسالت خویش قرار داده‌ و برای تحقق عرضه عادلانه کالا و خدمات اهتمام ورزیده‌اند.

بر این اساس اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تاکید بر عزم خود برای ارائه خدمت به مردم همیشه سرفراز ایران‌ زمین، همچون گذشته در سایه بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و با مدیریتی جهادی در تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری بر خواهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها