رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر فرزندان ایثارگران غایب به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۸۹
تسهیلات جدید برای کسری خدمت فرزندان ایثارگران

به گزارش جام جم آنلاین، سردار موسی کمالی در گفتگو با فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تمامی فرزندان ایثارگران اعم از غایب و غیرغایب،‌ به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این تسهیلات صرفا به کارکنان وظیفه در حال خدمت تعلق می‌گیرد لذا همه مشمولین غایب تا تاریخ 12 فروردین 98 مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران مهلت دارند جهت بهره‌مندی از این تسهیلات خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت به پلیس 10+ معرفی کنند.

سردار کمالی تاکید کرد: کسانی که در تاریخ تعیین شده برای اعزام از سوی سازمان وظیفه عمومی حضور نیابند و مجددا غیبت کنند از این تسهیلات محروم خواهند شد.

این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح افزود: مشمولینی که در حال حاضر معافیت تحصیلی دارند یا افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده‌اند در صورت ورود به غیبت، در آینده مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح به مشمولان وظیفه عمومی توصیه کرد: به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات در اسرع وقت به پلیس 10+ مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند و این امر را به روزهای پایانی مهلت قانونی تعیین شده موکول نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها