کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

اظهارات زنگنه به مبارزه طلبیدن مردم است / امیداورم اشتباهی گفته باشد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در واکنش به اظهارنظر زنگنه مطرح کرد:

برخی امیدوارند با تمام شدن تحمل مردم در برابر گرانی‌ها، برجام 2 و 3 امضا شود

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت: برخی تصور می‌کنند اگر صبر و تحمل مردم تمام شود و دست به ناآرامی بزنند می‌توانند شرایط را برای قبول برجام 2 و 3 فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۷۳
برخی امیدوارند با تمام شدن تحمل مردم در برابر گرانی‌ها، برجام 2 و 3 امضا شود

حسین کنعانی مقدم رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در واکنش به اظهارنظر وزیر نفت مبنی ادامه گرانی‌ها تا سقف تحمل مردم بابیان اینکه این نوع اظهارنظر بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد شبیه یک «جوک» است و به نظر می‌رسد آقای زنگنه مزاح کرده‌اند، ادامه داد: با این حال واقعیت امر این است که هرچند ملت ایران صبر، حوصله، تحمل و مقاومت زیادی برای انقلابشان انجام می‌دهند و حاضر هستند هزینه‌های زیادی را در برابر فشارهای دشمن تحمل کنند اما به هیچ وجه حاضر نیستند بدلیل بی‌کفایتی یا عدم کارآمدی بعضی از مسئولین سکوت اختیار کنند.

کنعانی مقدم با تأکید براینکه به هرحال آقایان باید نسبت به صبر و تحمل مردم تجدیدنظر کنند، اظهار کرد: مسئولین باید به توصیه‌های رهبری در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم توجه کنند.

وی بابیان اینکه برخی تصور می‌کنند اگر صبر و تحمل مردم تمام شود و دست به ناآرامی بزنند می‌توانند شرایط را برای قبول برجام 2 و 3 فراهم کنند، افزود: با این حال به نظر می‌رسد مردم با آگاهی کامل نسبت به این مساله گوش به فرمان رهبری هستند و هر زمان لازم باشد می‌توانند در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب پاسخ لازم را بدهند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب تأکید کرد:‌ کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با فضاسازی مردم را برای اعتراض به خیابان بکشند کاملا در اشتباه هستند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو بابیان اینکه زمان طرح بودجه در مجلس بحث‌های مختلفی مطرح می‌شد که خیلی از آنها خام بودند و یا با سیاست‌های کلان نظام تطبیق نداشتند، خاطرنشان کرد: بعضی از این طرح‌ها فقط کارشان این بود که مطالبات مردم را بدون اینکه پاسخی برای این مطالبات داشته باشند بیشتر کنند.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: نباید تحت تاثیر القائات دشمنان همراه با افزایش مطالبات مردم بخواهیم حلقه محاصره آنها را تنگ‌تر کنیم.

وی با تأکید براینکه مطرح کردن برخی از موضوعاتی بیشتر ناشی از جنگ روانی است، ادامه داد: این مطالب در حالی مطرح می‌شود که اگر امکان دستیابی اقتصاد ایران به منابع فراهم شود جز 8 کشور ثروتمند جهان هستیم و چیزی کم و کسر نداریم.

دبیر کل حزب سبز در پایان بابیان اینکه ملت خوب در کنار نفت، گاز و دیگر منابع همه جز مؤلفه‌های قدرت یک نظام است تأکید کرد:‌ مسئولین باید راهکارهایی را دنبال کنند تا بتوانند این منابع و ثروت عظیم را برای رفاه ملت به‌کارگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها