معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طبق اطلاعات ما، مرزبانان عزیز باقیمانده در صحت کامل هستند و ان‌شاالله امیدواریم پی گیری‌های جدی منتج به نتیجه شود و خانواده‌های آنان از نگرانی خارج شوند.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۶۹
آخرین وضعیت ۷ مرزبان ربوده‌ شده در میرجاوه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، محمدهادی مرعشی درباره آخرین وضعیت مرزبانان و بسیجیان بومی ربوده‌شده توسط گروهک تروریستی جیش الظلم در میرجاوه ، گفت: بعد از ربودن ۱۲ نفر از مرزبانان عزیر، با تلاش‌های صورت گرفته و رایزنی و تعامل با طرف پاکستانی، ۵ تن از آنان به نام‌های زبیر ریگی، سعید نوتی زهی، رسول گمشادزهی، محمد معتمدی و مهرداد آبار، شامگاه چهارشنبه ۳۰ آبان آزاد شدند و به کشور بازگشتند.

وی افزود: تلاش‌ها برای آزادی ۷ مرزبان عزیز باقیمانده نیز در سطوح عالی و ملی در حال انجام است.

معاون امنیتی وانتظامی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما هم از طریق مقامات ایالت بلوچستان پاکستان و با طرح موضوع با تاکید در اجلاس مشترک مرزی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان و کنسولگری ایران در کویته (پاکستان) و همچنین معتمدین محلی پیگیر هستیم.

مرعشی اظهار داشت: طبق اطلاعات ما، مرزبانان عزیز باقیمانده در صحت کامل هستند و ان‌شاالله امیدواریم پی گیری‌های جدی منتج به نتیجه شود و خانواده‌های آنان از نگرانی خارج شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها