شهردار گلبهار از بازداشت عامل انفجار مجتمع مسکن مهر این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۵۹
بازداشت عامل انفجار مجتمع مسکن مهر گلبهار

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، برات‌علی خاکپور عنوان کرد: فردی که به دلیل استفاده غیرمجاز باعث ایجاد خسارت به ۱۶ واحد مسکونی مجتمع مسکن مهر گلبهار شده بود، بازداشت شده است.

وی افزود: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر جمعه مأمور شرکت گاز، انشعاب یک واحد مسکونی در طبقه همکف یک مجتمع ۱۶ واحدی مسکن مهر گلبهار را به دلیل بدهی، قطع کرده و کنتور گاز را با خود می‌برد؛ اما مستأجر ساکن آن واحد، به صورت خودسرانه و غیرقانونی با لوله‌های آب نسبت به وصل مجدد گاز اقدام می‌کند.

شهردار گلبهار بیان کرد: این اقدام غیرمجاز و گازکشی غیراصولی و نیز فشار زیاد گاز، باعث نشت گاز در آن واحد شده و حتی از طریق کانال کولر، به سایر واحدها نیز سرایت می‌کند که در نهایت در اثر ایجاد یک جرقه، انفجار مهیبی به وقوع می‌پیوندد.

خاکپور ادامه داد: شدت انفجار به حدی بوده که دیوارهای آن واحد از سه طرف به شدت تخریب شده و به همه ۱۶ واحد مسکونی آن مجتمع نیز به نوعی خسارت‌هایی وارد می‌شود؛ همچنین در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که توسط اورژانس روانه بیمارستان شده و پس از بهبودی مرخص شدند.

شهردار گلبهار گفت: بعد از این حادثه جلسه ستاد بحران تشکیل شد و برای اسکان موقت ساکنان این مجتمع، تدابیری اتخاذ شد و سازمان‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و گاز نیز موظف به کنترل وضعیت محل شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها