مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر بندرعباس گفت: اسکله های مسافری بندرعباس، قشم و هرمز امروز یکشنبه به علت بارندگی و افزایش وزش باد تعطیل شدند.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۰۵
اسکله های مسافری بندرعباس، قشم و هرمز تعطیل شدند

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، حمید رضا محمد حسینی افزود: تا مساعد شدن شرایط جوی، رفت و آمد شناورهای مسافری و صیادی از اسکله شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز و به صورت رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان نیز گفت: با فعالیت موج بارشی در مناطق دریایی امکان افزایش لحظه ای سرعت باد است که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در تمامی بنادر استان صورت گیرد.

معصومه سی سی افزود: طی امروز یکشنبه در بیشتر نقاط هرمزگان بارندگی خواهیم داشت اما روز دوشنبه بیشتر تمرکز بارش ها به نیمه شرقی استان کشیده خواهد شد و از اوایل سه شنبه به تدریج این موج خارج می شود .

وی بیان داشت: با توجه به شدت فعالیت این سامانه بارشی در استان های همجوار غربی و شرقی، سبب سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در مناطق غربی و شرقی استان هرمزگان می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: شدت فعالیت موج بارشی در استان نیز سبب آبگرفتگی معابر عمومی شده است.
وی یادآورشد: با فعالیت موج بارشی در بیشتر نقاط استان هرمزگان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش سرعت باد خواهیم داشت.

سی سی پور افزود: از لحاظ دمایی نیز با توجه به ابرناکی در طول روز شاهد کاهش دما در استان هرمزگان خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها