قیمت نسخه تولیدی بوگاتی دیوو در‌ حالی به ۷.۵ میلیون دلار رسیده که حدود ۱ میلیون دلار گران‌تر از قیمت اعلام شده در زمان رونمایی است.
کد خبر: ۱۱۸۹۴۰۶
خودرویی گرانقیمت با طراحی خیره کننده (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، بوگاتی دیوو یک نسخه خاص و تولید محدود این شرکت به‌شمار می‎رود که بر پایه بوگاتی شیرون ساخته شده است. طراحی منحصربفرد و خیره‌کننده این خودرو، بسیاری را در زمان معرفی شوکه کرد.

«ابر خودروی دیوو» که قرار است تنها به تعداد ۴۰ دستگاه تولید شود تقریبا تمامی نمونه‌های آن پیش‎فروش شده‌اند و سال آینده به دست مشتریان می‌رسند.

بر اساس اعلام وب‌سایت بوگاتی، دیوو قرار است با قیمت ۷ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۵۰۰ یورو در اروپا و با قیمت ۷ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۰ دلار در آمریکا به فروش برسد. زمان دقیق عرضه این خودرو به اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ باز می‌گردد.

دیوو که نسخه مسابقه‌ای ابرخودروی بوگاتی شیرون به شمار می‌رود تغییرات زیادی را نسبت به این خودرو تجربه می‌کند.

دیوو مجهز به یک پیشرانه ۱۶ سیلندر W شکل مشابه با شیرون با توان تولیدی باور‌نکردنی ۱۵۰۰ اسب‌بخار است.

این خودرو نسبت به بوگاتی شیرون شامل استفاده از قطعات متفاوت در بخش فنی، کاهش ۳۵ کیلوگرمی وزن و تغییراتی در ساختار شده است.

با این تغییرات دیوو توانایی شکستن رکورد بوگاتی شیرون در پیست ناردو را با اختلافی بیشتر از ۸ ثانیه دارد.

با این وجود بیشینه سرعت دیوو به ۳۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شده که کمی از حد انتظار پایین‌تر است.

با وجود اینکه هنوز هیچ آزمایش سرعتی به صورت رسمی از بوگاتی شیرون گرفته نشده است، اما صفحه کیلومتر آن رقم ۵۰۰ کیلومتر در ساعت را نمایش می‌دهد!

این درحالی است که بوگاتی اعلام کرده که بیشینه سرعت شیرون نیز فعلا به عدد ۴۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. پیش‌تر رکورد سرعتی که بوگاتی در نسخه ویرون سوپر‌اسپرت ثبت نمود به عدد ۴۳۱ کیلومتر در ساعت رسید.

حال با وجود اینکه قیمت بوگاتی دیوو در زمان معرفی در حدود ۶ میلیون دلار اعلام شده بود، قیمت جدید آن بیش از ۱ میلیون دلار دچار افزایش شده است. با این وجود بنظر نمی‌رسد که خریداران ثروتمند آن مشکلی با قیمت جدید داشته باشند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها