جنسیس GV80 که مراحل آزمایشی را می‌گذارند، طعمه دوربین عکاسان شد.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۲۸
اولین شاسی‌ بلند جنسیس +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شرکت جنسیس به عنوان فاز لوکس محصولات هیوندای مدتی است که به صورت جداگانه با برند اختصاصی خود به تولید محصولات لوکس این شرکت مشغول است.

حال اما خبر از عرضه اولین شاسی‌بلند لوکس برند جنسیس در حالی به گوش رسیده که این شرکت در حال انجام مراحل آزمایشی بر روی این محصول است.

پیش‌تر نیز تصاویر زیادی از نمونه‌های اولیه آزمایشی از این خودرو منتشر شده بود، اما تصاویر جدید نمونه نهایی جنسیس GV80 را به نمایش می‌گذارد.

این خودرو که یک شاسی‌بلند متوسط با قابلیت‌های جاده‌ای و خارج جاده‌ای است، احتمالاً در ابعاد و کلاس هیوندای پالیسید باشد.

تصاویر مذکور که حین آزمایش این محصول در یک منطقه کوهستانی و برفی تهیه شده، نمونه نهایی اولین شاسی‎بلند جنسیس را نشان می‎دهد که قرار است تا پایان امسال به صورت رسمی معرفی شود.

بر اساس ویژگی‌های جنسیس GV80 کانسپت که پیش‌‎تر معرفی شده بود، این شاسی‌بلند متوسط رقابت مستقیمی با مرسدس‌بنز GLE و بی‌ام‌و X5 خواهد داشت.

با وجود این که نسخه مورد آزمایش تحت تدابیر شدید امنیتی استتار شده اما می‌توان استفاده از جلوپنجره crest استفاده شده در محصولات جدید جنسیس از جمله G90 را تشخیص داد.

همچنین احتمال استفاده از چراغ‌های جلوی دوتایی نیز همچون مدل کانسپت در این مدل وجود دارد. در تصاویر منتشر شده از نمای داخلی نیز موارد زیادی قابل تشخیص نیست اما می‌توان شباهت‌هایی با نسخه کانسپت به ویژه در فرم غربیلک فرمان، صفحه نمایش عریض و دایره کریستالی لمسی در کنسول میانی در‌یافت.

انتظار می‌رود که جنسیس GV80 از پلتفرم مشترک با مدل سدان G80 بهره‌مند باشد.

در این صورت این خودرو احتمالاً در نسخه استاندارد از سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های عقب استفاده می‌کند که البته نسخه چهار‌چرخ متحرک نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود.

پیشرانه‌های مورد استفاده نیز احتمالاً نسخه‌های ۶ سیلندر V شکل و ۸ سیلندر V شکل را شامل می‎شوند.

با وجود اینکه هیچ اطلاعات رسمی در این‌ باره وجود ندارد، با توجه به عرضه موتور‌های ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر V شکل دو توربو با توان ۳۵۶ اسب‌بخار و ۵.۰ لیتری ۸ سیلندر V شکل با توان ۴۲۰ اسب‌بخار برای دیگر محصولات خانواده جنسیس، احتمال استفاده از پیشرانه‌های مشابه برای جنسیس GV80 نیز وجود دارد. قیمت جنسیس GV80 برای بازار آمریکا احتمالاً از حدود ۵۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها